پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر احمد احمدپور رییس اسبق دانشگاه مازندران دعوت حق را لبیک گفت

بامداد امروز ( چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ) باخبر شدیم که دکتر احمد احمدپور عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه و رییس اسبق دانشگاه مازندران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، بامداد امروز ( چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ) باخبر شدیم که دکتر احمد احمدپور عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه و رییس اسبق دانشگاه مازندران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
 
به همین منظور دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران با صدور پیامی این ضایعه غم انگیز را به جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.
 
 
ahmad-ahmadpoor
 
 
متن پیام رییس دانشگاه مازندران بدین شرح می باشد:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
 
ضایعه فقدان غم انگیز استاد گرانقدر و فرهیخته مرحوم مغفور دکتر احمد احمدپور رییس اسبق دانشگاه مازندران را به عموم دانشگاهیان عزیز و بویژه خانواده معظم آن مرحوم تسلیت می گویم.
 
بی تردید درگذشت این استاد فرهیخته، جامعه علمی و دانشگاهی را عزادار کرده و در سوک نشانده است. اینجانب درگذشت این استاد ارجمند را به خانواده داغدار ایشان، جامعه دانشگاهی سراسر کشور، استادان، فارغ‌التحصیلان، کارمندان، دانشجویان و همه جویندگان علم و دانش تسلیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت باری تعالی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان آن مرحوم، شکیبایی و صبوری مسالت می نمایم.
 
سیدخلاق میرنیا
رییس دانشگاه مازندران

 

یادآور می شود:مراسم تشییع پیکر رییس اسبق دانشگاه مازندران، فردا ( پنج شنبه مورخه ۱۵ / ۱۱ / ۹۴ ) راس ساعت ۹ صبح از سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار می شود. بدین وسیله از عموم دانشگاهیان عزیز و ارجمند جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.
 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.