پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دو سرنشین پژو ۲۰۶ در محور دامغان – کیاسر در آتش سوختند

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: دو سرنشین پژو ۲۰۶ در آتش سوزی ناشی از واژگونی خودرو در محور دامغان به کیاسر، در آتش سوختند.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ حسن خسروجردی روز سه شنبه به ایرنا گفت: این سانحه ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم فروردین ۹۵ در کیلومتر ۵۳ دامغان – کیاسر در استان سمنان رخ داد.

 

وی ادامه داد: در این سانحه خودروی پژو ۲۰۶ که دو سرنشین داشت بر اثر واژگونی از جاده خارج و دچار آتش سوزی شد و دو سرنشین خودرو در آتش به طور کامل سوختند.

 

وی با بیان اینکه به علت شدت سوختگی، دو سرنشین این خودرو هنوز شناسایی نشده اند، گفت: مراحل شناسایی سرنشینان همچنان ادامه دارد.

 

خسروجردی تصریح کرد: علت واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

 

وی با اشاره به بارندگی های پراکنده در شهرها و جاده ها و به ویژه محور اصلی تهران – مشهد در استان سمنان به رانندگان توصیه کرد: برای به دور ماندن از هر گونه حادثه در جاده های لغزنده وهوای بارانی، رانندگان برای داشتن سفری ایمن، سرعت مطمئنه را رعایت و به ویژه از سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در روز سوم فروردین در محورهای استان سمنان یک فقره سانحه فوتی با دو کشته و پنج فقره سانحه جرحی با ۹ مجروح رخ داده است.

 

رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: رعایت سرعت مطمئنه به ویژه در شرایط لغزنده جاده ها، بستن کمربند ایمنی سرنشینان، توجه به توصیه های پلیس راه و راهور، داشتن استراحت در رانندگی های طولانی مدت مهم ترین توصیه های پلیس به شهروندان برای داشتن سفر نوروزی ایمن و سلامت است.

 

2 نظرات
  1. اصغری می گوید

    چه خبر تکان‌دهنده‌ای خدا بیامرزدشون… مرگ در اتش خیلی بده

  2. ناشناس می گوید

    من از نزدیک شاهد این تصادف بودم. بسیار تکان دهنده تر از خواندن خبر در اینجاست. از هموطنان محترم خواهش میکنم ک با احتیاط برانند. با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.