پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت نسبت به حمایت مالی شهرهای کوچک مازندران اقدام کند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، غلام آرست امروز در جلسه شورای اسلامی شهر نکا اظهار داشت: نکا دارای استعداد و امکانات فراوانی بوده که برای آنکه شهر ما نگین کشور شود باید تنبلی و سستی را گرفته و در این زمینه شورا زمینه موفقیت را ریل‌گذاری و بستر را جهت توسعه شهر مهیا می‌کند.

وی افزود: قانون برخی از مشکلات و امور را رفع می‌کند تا شهرداری در فضای سالم و مفرح کار را پیش ببرد. در یک سال گذشته کارنامه خوبی داشته و از شهرهای موفق استان بودیم که مردم نیز از عملکرد شورا و شهرداری راضی هستند.

آرست گفت: در زمینه اجرای پروژه مختلف کارهای خوبی شکل گرفت و ثمره آن را مردم می‌بینند که این امر نتیجه وفاق همدلی صمیمیت دو نهاد شورا و شهرداری است.

رئیس شورای شهر نکا بیان کرد: طبق بخشنامه شرایط احراز شهردار مشخص شد که به دلیل انعکاس و بازتاب اجتماعی مطرح نشد و اکنون نیز در انتظار قانون و آرا اعضای شورا هستیم. اقدامات و فعالیت‌ها زائیده تفکر و تلاش مجموعه شهرداری و شورا است.

علی داد، دیگر عضو شورای اسلامی شهر نکا افزود: در یک سال گذشته بیشتر جلسات شورا بدون دستور کاربوده و مادامی که قانون ضابطه و خط‌کش نباشدهیچ مصوبه ای بدون نظر اعضا تصویب نمی‌شد.

وی بیان کرد: شهردار نکا هنوز در منصب شهرداری بوده تا نتیجه مصوبات طبق قانون مشخص شود.هدف شورا کار و فعالیت در زمینه شهر است که ایراد به مصوبه درست بود اما طبق قانون نظر هیئت تطبیق و هیئت وزیران نیز برای ما اهمیت دارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.