پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت نسبت به تسریع در احداث جاده مواصلاتی ساری – سمنان اقدام کند

فرماندار ساری بر تعیین جدول زمان بندی در اجرای پروژه ساری تاکام تاکید کرد و گفت: دولت نسبت به تسریع در احداث جاده مواصلاتی ساری – سمنان اقدام کند.

3

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری احمد حسین زادگان در جلسه بررسی وضعیت پروژه ساری تاکام، اظهار داشت: موانع اجتماعی در اجرای پروژه ساری – تاکام، رفع و جابه‌جایی خط لوله انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم اتفاقات خوبی در حوزه‌های مازندران شاهد هستیم، گفت: دوران ابتدای پسابرجام را سپری می‌کنیم و اصلاح تخریب‌های زمان تحریم، نیازمند گذشت زمان است، کوتاهی‌هایی انجام شده و اکنون باید چند برابر، زمان و هزینه صرف کنیم تا آن خرابی‌ها جبران شود.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه کمبود مصالح منحصر به پروژه ساری – تاکام نیست، تصریح کرد: به اداره امور آب تاکید کردیم با برداشت‌های خلافی که از بستر رودخانه انجام می‌شود برخورد کند.

 

حسین زادگان، بر تعیین جدول زمان بندی در اجرای پروژه ساری-تاکام تاکید کرد و گفت: تهیه مصالح، مشکل جدی این پروژه است.

 

عباسی, معاون عمرانی فرماندار ساری با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های منطقه در اجرای پروژه ساری – تاکام، گفت: حدود دو کیلومتر از این پروژه، نیازمند آزادسازی است و منتظر منابع اعتباری هستیم.

 

در ادامه این نشست پیمانکار پروژه ساری تاکام گفت: در پروژه ساری – تاکام، مشکل مالی نداریم و نیاز اصلی پروژه، مصالح است.

 

اسفندیار عشوری با بیان اینکه گره این پروژه در تامین مصالح مالی است، افزود: اعتبار  ۱۹ میلیاردی سال گذشته پروژه ساری – تاکام-جندق- معلمان امسال به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته و مابقی ۶۰ میلیارد اعتباری که برخی تصور می‌کنند مربوط به این پروژه است، به پروژه دیگری در نطنز اختصاص دارد.

 

وی گفت: در این پروژه که متعلق به سه استان است، مازندران تنها استانی است که مشکل تهیه مصالح را دارد. همه مصالحی که تاکنون در پروژه ساری – تاکام  مصرف شده را از دلال‌ها خریدیم.

 

عشوری با بیان اینکه تاکنون یک درصد از اعتبارات عمرانی این پروژه تخصیص نیافته است، تصریح کرد: با وجود اینکه در اجرای این پروژه، پیش پرداخت دریافت نشده اما ۵۰ درصد از ۱۲ کیلومتر تعهد ابتدایی پروژه آماده بهره‌برداری است. اگرچه با مشکل مصالح مواجه هستیم و کارفرما  به تعهدات خود عمل نکرده است اما نگذاشتیم پروژه تعطیل شود.

 

 

3 نظرات
  1. کیاسرصفا می گوید

    عجب حرفی در دوران پسا برجام چرا بعضی از استان ها مثل سمنان و …. پروژه های عمرانی انجام می شد اما مازندران نه
    به بهانه پسا برجام عملیات های عمرانی را تعطیل کردین هر جا دلتون خواست خرج کردین این نوع حرف ها خریدار نداره

  2. حسین اسماعیلی می گوید

    به به اقای فرماندار. حتما دولت به فرمایش و دستور جنابعالی عمل میکنه حتما. خدا را شکر که مشکلات حل شد .دستت درد نکنه . حالا نمیشد زودتر دستور میفرمودید. با با خوابی یا بیدار؟ نخ نما شده این ادا و اصل ها

  3. کوچک کوچک ها می گوید

    آقای فرماندار سلام ، اون قدیما می خواستند بچه ها را ساکت کنند می گفتند وچه برمه نکن من شومبه شهر تنوه سورت خریمبه (بچه گریه نکن من می روم شهر برایت سورت می خرم ) کدام شهر وکدام سورت هیچ معلوم نبود وفقط ماهیت مجازی داشت ابن حرف های شما هم مثل این ……..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.