پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت تدبیر و امید اطاعت از رهبری را وظیفه خود می‌داند

عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای منطقه چهاردانگه استان مازندران اظهار داشت: حضور در مراسم یادواره شهدا برای من مایه افتخار است.

0

عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای منطقه چهاردانگه استان مازندران اظهار داشت: حضور در مراسم یادواره شهدا برای من مایه افتخار است.

 

وی با اشاره به اینکه در هر زمان و در هر شرایطی به برگزاری مراسم شهدا که ما را به یاد خدا، ایثارگری‌ها، ائمه، مجاهدات‌ها و تلاش‌هایی که برای احقاق حق و تحقق دین خدا در روی زمین است، بیاندازد باید گام برداریم، گفت: در مقطعی از زمان زندگی می‌کنیم که از مواهب ولایت و چشمه جوشان غدیر به عنوان ملت ایران بهره‌مند هستیم.

 

به گزارش چهاردانگه ساری به نقل از فارس وزیر کشور گفت: داشتن ولایت فقیه مدال پرافتخاری برای ملت ایران بوده و افتخار ما این است که ایران بسترساز حکومت حضرت مهدی(عج) است و افتخار می‌کنیم که در راه انقلاب اسلامی بهترین عزیزان را در راه حق هدیه کردیم و افتخار شهادت بر سرزمین ایران قرار گرفت.

 

این مسئول یادآور شد: شهدای ما ستارگان آسمان ولایت را از دهه 40 در کشور روشن کردند و آسمان ولایت ایران را چنان مزین کردند که تاریکی شب ظلمانی استبداد از این سرزمین رخت بر برست.

وی اضافه کرد: ستاره این سرزمین یعنی امام راحل انقلاب را چنان در دنیا به نمایش گذاشت که همزمان مسیر ولایت و غدیر در کشور ساری و جاری شد.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به اینکه احیاکنندگان غدیر، شهدای ما هستند و استمرار راه ولایت به لطف شهدا بود و باید بدانیم در این مسیر نشانه‌هایی که ما را هدایت می‌کنند شهدا هستند، خاطرنشان کرد: شهدا ما را در تشخیص راه حق و باطل کمک می‌کنند و ما باید مدیون شهدا باشیم و استقامت 35 ساله ملت و موفقیت ما مدیون خون شهداست و نباید غافل شویم.

 

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه وسوسه شیطان دل ما را از یاد خدا غافل می‌کند و برای جلوگیری از فراموشی خدا باید متوسل به ذکر شویم، اظهار داشت: نماز، قران، رسول خدا و شهدا نیز ذکر هستند و ما را به یاد خدا می‌اندازند.

 

این مسئول با بیان اینکه ما با داشتن شهدا و نشانه‌ها نباید راه را گم کنیم و مشعل‌دار این راه ولایت فقیه است، افزود: غدیر برای زمان پیامبر نبود و غدیر برای همه نسل‌هاست.

 

وزیر کشور با بیان اینکه ایران اسلامی با اتکا به ولایت فقیه ستون‌های ظلم را در دنیا به لرزه درآورد و این افتخار برای کشور است، تصریح کرد: ایران اسلامی با تمامی فشارها حرف برای گفتن، قدرت برای تاثیرگذاری، دل برای سپردن و امید در جهان ایجاد کرد.

 

رحمانی‌فضلی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی موضوع کاملا روشن، واقعی و حق است و یقین بدانید که تمام تلاش‌هایی که استکبار در لوای داعش ایجاد می‌کند، در آینده نزدیک موجب اقتدار منطقه است، خاطرنشان کرد: به عنوان رهروان شهدا مسئولیت سنگین برعهده ماست و ما حامی شهدا از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی برای رساندن پیام آنها به نسل‌های دیگر هستیم.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه برای تقویت ارکان حکومت دینی که در راس آن ولایت فقیه است باید تلاش کنیم، بیان داشت: همه باید در کنار هم با عزت و اقتدار تلاش‌مان را برای عزت و اقتدار ایران هزینه کنیم.

 

این مسئول با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید اطاعت از رهبری را وظیفه خود می‌داند و اتحاد و وحدت بین مسئولان حق مردم است، بیان داشت: امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق معرفت بدهد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.