پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در ادارات تمکین کند

0

حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، استفاده از جوانان در نظام مدیریتی کشور را عامل حرکت آفرینی و پویایی دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار داشت: با این مصوبه مجلس نشاط اجرایی و اجتماعی در کشور ایجاد می‌شود.

وی رای قاطع 80 درصدی امروز نمایندگان به اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را حمایت همه جانبه مجلس از جوانان و تحرک آفرینی در نظام مدیریتی و اجرایی اعلام کرد.

نیازآذری با اشاره به اصلاح قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی گفت: دولت با استفاده ازاین قانون خود را چابک و پویاتر کند.

نماینده مردم بابل در مجلس، استفاده از جوانان در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور را از اثرات سازنده اصلاح این قانون دانست و افزود: اکنون نوبت دولت است که از این قانون برای ترمیم و بازنگری در نظام مدیریتی کشور حداکثر استفاده را صورت دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه ترمیم کابینه همواره در دولت‌ها وجود داشته است از دولت خواست با سیاستگذاری کارشناسانه از قانون اصلاح عدم بکار گیری بازنشستگان در فرصت دو ماهه که تعیین شده برای ترمیم و تغییر بدنه مدیریتی کشور استفاده و با بهره گیری از نیروهای جوان و کارآمد، خونی تازه در کالبد نظام اجرایی و مدیریتی کشور تزریق کند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.