پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دلیل توقف ساخت محور ساری – تاکام از زبان نماینده ساری

پروژه چهار بانده کردن محور مهم ساری – تاکام در ساری از سال ۹۰ آغاز شده اما با وجود گذشت حدود پنج سال از زمان اجرای این طرح اتفاق جدی در تکمیل این پروژه به وجود نیامد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محور ساری تاکام یکی از راه های مواصلاتی مرکز استان مازندران است و در بیشتر اوقات ترافیک سنگینی در این محور وجود دارد.

 

با آغاز عملیات کنده‌کاری به دلیل نداشتن شانه خاکی در زمان ایجاد موانع، حادثه‌خیزی این جاده افزایش یافته است. جاده ۲۰ کیلومتری ساری-تاکام، یکی از محورهای پرتردد و پرترافیک استان مازندران است. محمد دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل توقف ساخت این جاده را نداشتن مصالح راه‌سازی دانست.

 

دامادی، نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی پس از دادن تذکر شفاهی در روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد امسال و پس از رایزنی متعدد با وزیر راه وشهرسازی در مورد جاده ساری – تاکام و کمربندی شمالی به نتیجه رسیدند. قرار است امروز نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  برای بررسی این موضوع وارد ساری شوند.

 

قرار است معاون وزیر در مازندران از پل سمسکنده، کمربندی شمالی، جاده ساری – تاکام و محور فیروزکوه برای بررسی مشکلات این محورها و با هدف رفع شدن چالش‌های این جاده بازدید کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.