پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دلجویی مدیران مازندران از خانواده بانوی پاکدامن قلعه سری+تصاویر

عصر روز گذشته، سه شنبه 18 فروردین 1394 مديران كل اوقاف و حوزه هاي علميه استان مازندران با حضور در منزل بانوي پاكدامن نكا يي از خانواده آن مرحوم دلجويي نمودند.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، عصر روز گذشته، سه شنبه 18 فروردین 1394 مديران كل اوقاف و حوزه هاي علميه استان مازندران با حضور در منزل بانوي پاكدامن قلعه سری از خانواده آن مرحوم دلجويي نمودند.

 

در اين برنامه كه مديران حوزه علميه استان مازندران به اتفاق مدير كل اوقاف استان و تني چند از روحانيون همراه حضور داشتند حجت الاسلام طاهري مدير حوزه هاي علميه مازندران از اين بانوي شهيده بعنوان عفيفه پاكدامن و شرافت ياد كرد.

 

حجت الاسم طاهري در ادامه گفت: در طول تاريخ انسانها ي بزرك با كارهاي بزرگ معرفي شدند كه در دفاع از حريت آزادگي دفاع از دين و حيثيت عفت حتي جان خود را فدا كردند و كم نيستند از اين دست انسانها اما بانو فولادي جز نمونه ايي كم نظير در عصر خود است كه مي شود گفت در عصري بي مبالاتي ناميده مي شود و در اين ميان جامعه ما پر از خانم هاي عفيفه پاكدامن با شرافت هستند.

 

غفران الهي راي براي اين شهيده آرزومنديم و صبر و پايداري براي خانواده گراميشان از خداوند مسئلت مي نماييم . از مديران شهرستاني انتظار ميرود آستين همت را بالا بزننددر كنار كارهاي بزرگ از اين بانو شايسته تجليل گرددو شايسته گرامي داشته شوند و بگونه ايي عمل نمايند تاجامعه ما قدردان اين حركت كم نظير در دفاع از عفت و پاكدامني باشد و ارج نهاده شود.

 

طاهري در ادامه تاكيد كرد رسانه ها به اين فرهنگ بيشتر تبليغ نمايند تا الگوي مناسبي براي بانوان كشورمان باشد.

در ادامه حجت الاسلام عليزاده مدير كل اوقاف و امور خيريه نيز از اين بانوي مكرمه بعنوان نماد عفت ياد كرد و گفت: اين بانوي نكايي نماد مقاومت عزت طلبگي احياگر عملي عفت اسلامي هستند.

 

عليزاده خاطر نشان كرد: خانم فولادي قهرمان عفت و پاكدامني است او از گناه خود را حفظ نمود و اين فرهنگ بايد بيشتر در بين آحاد مردم تبليغ نمايند ائمه جمعه و جماعات و نيز مبليغين حتما به اين موضوع بپردازند همه تلاش كنيم فرهنگ عفت و پاكدامني در جامعه به فراموشي سپرده نشود او خود و شهر خود را نامدار و ماندگار نمود اصل مسئله فرهنگ مقاومت و عفت عمومي و اسلامي را بايد بيشتر تبليغ كرد و اين بانوي شهيده مصداق بارز پاكدامني و عفيف بودن است.

 

marhoom-fooladi-93-1-18-1

marhoom-fooladi-93-1-18-2

marhoom-fooladi-93-1-18-3

marhoom-fooladi-93-1-18-4

marhoom-fooladi-93-1-18-5

marhoom-fooladi-93-1-18-6

marhoom-fooladi-93-1-18-7

 

عکاس: سیدرضا میرزاخانی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.