پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دفتر نمایندگی گردشگری در منطقه چهاردانگه راه‌اندازی شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محمد اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در منطقه چهاردانگه مازندران اظهار کرد: مردم مازندران در عین سخت‌کوشی مهربان و همراه با مسؤولان هستند.

وی با اعلام اینکه مهم‌ترین ثروت استان سرمایه انسانی است، تصریح کرد: اینکه مردم مازندران خون گرم هستند بنده به عینه دیدم و به تعارف مطرح نمی‌کنم.

استاندار مازندران در ارتباط با مشکل زباله در مازندران، افزود: میلیون‌ها تن زباله در استان مازندران انباشته شده است و مشکل اینجاست که زباله‌ها تر بوده و آسیب‌های جدی زیست محیطی برای استان ایجاد می‌کند.

اسلامی با اعلام اینکه در دنیا زباله‌های تر از خانه‌ها خارج نمی‌شود، گفت: طرح تفکیک زباله از مبدا در  مازندران به صورت جدی پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی درباره وضعیت کارخانه‌های زباله سوز مازندران، بیان کرد: پروژه زباله‌سوز نوشهر نیمه‌های سال آینده و پروژه زباله‌سوز ساری هم با پیشرفت بسیار مناسبی در حال اجرا است.

استاندار مازندران با بیان اینکه سنگ بنایی تخصیص اعتبارات برای ایجاد زباله سوز در استان مازندران توسط رهبر انقلاب اسلامی گذاشته شد، گفت: دولت تدبیر و امید جز نوادر دولت‌های است که مصوبات سفرهای مقام معظم را کاملا تخصیص داده است.

وی در ارتباط با وضعیت اشتغال گردشگری در منطقه چهاردانگه مازندران، افزود: ظرفیت‌های منطقه به خوبی شناسایی شود و استانداری مازندران آماده همکاری و همراهی با مردم برای درآمدزایی از مباحث گردشگری است.

اسلامی با اعلام اینکه با تخریب جنگل و اراضی کشاورزی به بهانه ویلاسازی مخالف هستم، گفت: برای توسعه گردشگری و بوم‌گردی بنده همکاری لازم با منطقه را در برنامه کاری خویش دارم و از این طرح‌ها حمایت می‌کنم.

وی خواستار تشکیل دفتر نمایندگی گردشگری در منطقه چهاردانگه مازندران شد و افزود: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران باید این ظرفیت را در چهاردانگه ایجاد کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.