پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن کارآیی دولت و نظام را هدف قرار داده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، رسالت اطلاع رسانی را سنگین توصیف کرد و گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی دولت و مردم هستند تا خدمات دولت و دستگاه های اجرایی را به مردم منعکس کنند.

وی انعکاس انتظارات مردم ازدستگاه های اجرایی و دولت را از دیگر وظایف رسانه و روابط عمومی ها برشمرد وبا توجه به شرایط حساس کنونی در کشور اظهار داشت: دشمنان با تحریم های ظالمانه کارآمدی دولت و نظام اسلامی را نشانه گرفته اند و سعی دارند یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.

حسین زادگان، نگاه مبتنی بر ولایت فقیه را اساس جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: روابط عمومی ها باید منعکس کننده خدمات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی باشند و می توان در قالب یادداشت های روشنگرانه و کارشناسانه، نقشه راه و راهبری ترسیم شود.

استاندار مازندران عنوان کرد:افزایش سطح رضایتمندی جامعه هدف اصلی است و مردم باید از خدمات دستگاه های اجرایی بهره مند شوند و شناخت دقیق موانع و مشکلات فراروی مردم، شناسایی ظرفیت های مغفول در جامعه از دیگر وظایف سنگین روابط عمومی ها است.

وی با اشاره به بارش برف و بارندگی شدید روزهای گذشته در استان گفت: این حادثه سبب شد در برخی مناطق استان از جمله روستاها با مشکل مواجه شویم و اخبار این حوادث به مدیران منعکس می شد.

وی با اشاره به شهروند – رسانه ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی سبب خدمت رسانی مطلوبتر به مردم خواهد شد و مدیران نباید نسبت به این ظرفیت ها بی تفاوت باشند.

حسین زادگان با اظهار اینکه برخی از مشکلات به دلیل سوء مدیریت است تصریح کرد: بخش دیگری از مشکلات فراروی مردم به دلیل کمبود اعتبار است و باید این مسائل برای مردم بازگو شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.