پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن قصد دارد روحیه شهادت‌طلبی را از ملت ایران بگیرد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، سرهنگ پاسدار حسین محمد رضایی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه میاندورود اظهار داشت: همراه با گسترش و توسعه جوامع بشری، جنگ پیشرفت و توسعه پیداکرد که نسل اول جنگ استفاده از ادوات و سلاح سرد مانند دشنه خنجر بود.

وی افزود: نسل دوم با باروت، موشک و تانک بود که متاسفانه انسان‌های زیادی از بین رفتند و اکنون در عراق و افغانستان سوریه از بین می برند.

محمد رضایی بیان کرد: در جنگ نسل چهارم جنگ، جنگ نرم است تا جغرافیای ذهن انسان را تسخیر کند و به خواسته‌های خود دست یابند و باورهای انسان را تغییر دهند که کشور ما نیز بی نصیب نیست.

وی گفت: در هشت سال جنگ دشمن تلاش کرد اسلام را از بین ببرد اما همه شاهد بودیم که انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دشمن می‌داند وقتی ذهن و ذائقه مردم را تغییر دهد دیگر نیازی به سلاح و جنگ نظامی ندارد و سعی دارد جای هنجار و ناهنجار، زشت و زیبا درست و نادرست را جابجا کند که این استراتژی بسیار خطرناک است.

وی گفت: دشمن قبل از پیروزی انقلاب دشمنی خود را آغاز و در کشور ما در قالب جنگ نرم فعالیت کرده و تلاش دارد روحیه شهادت‌طلبی، استکبارستیزی را از بین ببرد.

محمدرضایی ادامه داد: انقلاب‌زدایی کار دشمن است و عده ای بجای انقلاب اسلامی از واژه انقلاب57 استفاده می‌کنند و با استفاده از جنگ نرم و فضای مجازی فساد، فحشا و خطاها را توجیه جلوه دهد و امید را به ناامیدی و یاس تبدیل کند.

وی گفت: کشوری که خود مشکل اقتصادی دارد دشمن به چه قیمتی می‌خواهد مشکل اقتصادی کشور ما را رفع کند.

محمدرضایی تصریح کرد: امروز توقع مقام معظم رهبری این است که به دشمن نشان دهیم همچنان ما جماعت ولایتمدار، مومن، انقلابی و همیشه در صحنه هستیم و اجازه نمی‌دهیم مملکت اسلامی ما جولانگاه دشمنان شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دشمن امروز رژیم منحوس پهلوی را تبلیغ می‌کند که باید هوشیار باشیم. انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن با بی تفاوتی خیلی فرق می‌کند که باید پشت ولایت فقیه باشیم و گرنه دشمن میدان را از آن خود خواهد کرد.

محبوبیت سپاه در کشورهای منطقه

معاون فرماندار میاندورود نیز در این نشست گفت: دفاع از ارزش‌ها، کیان و تمامیت ارزی در مرزها و خارج از مرز سولوحه فعالیت سپاه قرار دارد که موجب محبوبیت این نهاد در جامعه شد.

محمدرضا غلامی افزود: بسیجیان و سپاه پاسداشت آرمان امام و شهدا هستند که باید برای سربلندی نظام همه ما زیر چتر ولایت تلاش کنیم.

فرمانده سپاه سابق میاندورود گفت: دشمن برای همه اقشار جامعه برنامه‌ریزی کرد تا مسئولان به حواشی بپردازند اما خوشبختانه ما تلاش کردیم در شهرستان با رویکرد تعاملی و برادری کار پیش برود و همچنین همه حول محور ولایت فقیه حرکت کردیم.

سرهنگ مهدی متوسلی افزود: بسیج یعنی با شجاعت، صلابت و بصیرت درخط ولایت گام بردارد که همه خادمان مردم هستیم و باید در هرسنگری بسیجی‌گونه خدمت کنیم.

در پایان سرگرد جعفر اصغری به عنوان فرمانده سپاه میاندورود معرفی و از زحمات سرهنگ متوسلی تقدیر شد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.