پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن دنبال تصاحب بازار خاورمیانه از طریق ایران است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نکا درسالن پژوهش سرای ابوریحان بیرونی شهرستان اظهار داشت: در گذشته هیچ کشوری برای ایران ارزشی قائل نمی‌شد اما پس از انقلاب حرف اول را در منطقه می‌زند و در دنیا از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی افزود: در مملکت انقلابی زندگی می‌کنیم که این بزرگی را مدیون انقلاب، امام و شهدا هستیم و باید قدردان انقلاب و نظام باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: امروز دشمنان عزم خود را جزم کردند تا انقلاب اسلامی را ازبین ببرند، حواسمان به جبهه کفر باشد زیرا سلطنت طلب‌ها، اراذل و اوباش و آنهایی که کینه انقلاب دارند در مقابل انقلاب ایستادند که برای پیروزی در این جنگ نیازبه بصیرت داریم.

محمدرضایی گفت: آمریکا جنایتکار تاریخ بوده که از 28 مرداد 1332 درمقابل کشورمان ایستاد دشمنی خود را نشان داد و پس از انقلاب این دشمنی بیشتر شد و عده ای تلاش دارند چهره ای خوب و مدینه فاضله از آن جلوه دهد اما بدانیم آمریکا به دنبال منافع خود است که طبق فرموده امام آمریکا شیطان بزرگ است که درطول تاریخ به 37 کشور حمله کرد و برای بشر هیچ ارزشی قائل نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما باید به خودمان، داشته‌هایمان و ظرفیت‌های خود اعتماد کنیم و بدانیم امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه قدرت علمی، نظامی، دارایی، انرژی هسته ای، صنعت پیشرفت خوبی داشت که باید قدردان این موفقیت‌ها باشیم.

رضایی افزود: کشوری که خود مشکل اقتصادی دارد چگونه می‌تواند مشکل اقتصادی ما را رفع کند باید حواسمان باشد دشمن می‌خواهد کشور ما را بازار کالای خود قرار دهد و هویت دینی واصالت را از ما بگیرد باید با وحدت مقابل توطئه دشمنان بایستیم

سرپرست فرمانداری نکا نیز در این مراسم گفت: شهرستان نکا دارای ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی مانند نیروی انسانی، سخت افزار و نرم افراری است که باید در جهت توسعه همه همدل گام برداریم.

 

عبدالجواد توحیدی مقدم افزود: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد نقش مردم از مسئولان پررنگ‌تر باشد و همه جهت حمایت از کالا و تولید داخل تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین، اسناد بالادستی و آمایش سرزمینی هر یک از مسئولان طبق مسئولیت خود گام بردارند و ما نیز از ظرفیت نخبگان سیاسی، نخبگان اقتصادی و نخبگان علمی استفاده می‌کنیم.

سرهنگ مهدی متوسلی فرمانده جدید سپاه نکا گفت: همه خدمتگذار نظام هستیم که باید در سایه وحدت، تعامل و برادری برای خدمت رسانی بهتر حول محور ولایت فقیه گام برداریم

در پایان از زحمات 28 ماهه سرهنگ سید ابراهیم شریفی تقدیر و به جای وی مهدی متوسلی فرمانده سپاه نکا معرفی شد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.