پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دست‌نشان: در مورد عالیشاه حق تقدم با ماست

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در مورد شرایط تیم و اینکه چقدر از بازیکنانی که به تیم جذب شده اند، رضایت دارد به خبرنگار “ورزش سه” گفت: با توجه به اینکه ما قابلیت جذب بازیکن سرباز را داشتیم، سعی کردیم از این امتیاز به نحو احسن استفاده کنیم. در حال حاضر هم بیشتر بازیکن های ما سرباز هستند که با نظر بنده و تایید کمیته فنی به تیم اضافه شدند و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی فصل گذشته تیم خونه به خونه در مورد اینکه چند درصد از تیم ملوان بندرانزلی برای حضور در مسابقات تکمیل شده، توضیح داد: تیم ما تقریبا کامل شده و فقط سه جای خالی داریم که منتظریم با بهترین گزینه ها این جایگاه ها را پر کنیم.

دست نشان در خصوص اینکه عالیشاه هم در میان گزینه های او وجود دارد، عنوان کرد: یکی از گزینه های مد نظر ما امید عالیشاه است؛ امیدوارم مشکلی که دارد حل شود و با توجه به اینکه تراکتورسازی نمی تواند این بازیکن را در اختیار داشته باشد، در مرحله بعدی حق تقدم با ما است.

دست نشان در پایان در مورد اینکه چقدر امیدوار است، بار دیگر ملوان بندرانزلی به لیگ برتر بازگردد، خاطرنشان کرد: من همیشه امیدوارم؛ مطمئن هستم که ملوان بدون من هم این امید را دارد که به لیگ برتر برگردد. ملوان همیشه اسم بزرگی است چرا که همه ی مردم دوست دارند این تیم به لیگ برتر بازگردد. من و همه مسئولان تیم هم تمام تلاش خود را می کنیم تا قوی سپید ملوان را بار دیگر به لیگ برگردانیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.