پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری ۱۷شرور در عملیات ضربتی پلیس مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۱۷ متهم به شرارت و اراذل و اوباش طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۱۷ متهم به شرارت و اراذل و اوباش طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد.

 

 سید محمود میرفیضی افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با تحرکات اراذل و اوباش در سطح استان، طرح ویژه برخورد و مقابله با اراذل و اوباش به مدت سه روز در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

 

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهمان به شرارت و درگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در سطح استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی موفق شدند، ۱۷ متهم به شرارت و درگیری، اراذل واوباش را شناسایی و دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر و ابزار و آلات شرارت، از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و معرفی آنان به مراجع قضائی خبر داد.

 

میرفیضی با هشدار به هنجارشکنان، از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت در سطح جامعه خبر داد و افزود: پلیس برابر قانون به شدت با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

 

وی از همکاری خوب و تعامل نزدیک دستگاه قضائی در طرح برخورد با اراذل و اوباش قدردانی کرد و افزود: تعامل و حمایت دستگاه قضائی از پلیس، نقش موثری در ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت روانی جامعه دارد. /ایسنا

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.