پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری یک شکارچی غیرمجاز در پارک ملی کیاسر

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ، مأموران یگان پارک ملی کیاسر حین گشت‌زنی در منطقه سادات یک شکارچی غیرمجاز را حین شروع شکار به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

همچنین مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل مداوم در شهرهای نور، آمل، بابل ، محمودآباد، جویبار، قائم‌شهر، ساری، و بهشهر ۲۹ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲۵ قبضه سلاح شکاری ،لاشه بیش از ۳۰ قطعه پرنده و گوشت ۳ راس خوک دستگیر و بیش از۸۰ رشته دام هوایی را جمع‌آوری کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست نور با داشتن حکم قضایی و در بازرسی از منزل متخلفی موفق شدند گوشت ۳ راس خوک را کشف و ضبط کنند.

در مأموریت دیگر مأموران یگان این شهرستان در ایزدشهر و امیرآباد ساحلی دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری قاچاق و دو قطعه چنگر دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود ۹ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۶قبضه سلاح شکاری و چهار قطعه چنگر، پنج قطعه مرغابی، یک قطعه خوتکاو دو قطعه بوتیمار دستگیرکردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت وکنترل در این شهرستان پنج شکارچی غیرمجاز را به همراه پنج قبضه سلاح شکاری و لاشه ۶قطعه پرنده دستگیر و ۶۱رشته دام هوایی را تخریب و جمع‌آوری کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری حین گشت‌زنی در دودانگه ، زمین‌های زراعی حاشیه جاده لاجیم و اراضی شالیزاری روستای قاجارخیل موفق شدند سه شکارچی غیرمجاز را به همراه سه قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر و ۲۲ رشته دام هوایی را تخریب و جمع‌آوری کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست قائم‌شهر حین گشت و کنترل در آب‌بندان‌های سلحشورکلا و زیارکلا از سه شکارچی غیرمجاز سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر حین گشت‌زنی در در آب‌بندان نمک‌چال و ضلع جنوبی تالاب میانکاله دو شکارچی غیرمجاز را به همرا دو قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه پرنده دستگیر و یک رشته دام هوایی را جمع‌آوری و دو قطعه مرغابی گرفتار در دام هوایی را پس از اطمینان از سلامتی در طبیعت رهاسازی کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری و یک قطعه چنگر دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست جویبار حین گشت و کنترل در آب‌بندان میستان جویبار یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر و سه رشته دام هوایی را جمع‌آوری کرده و لاشه ۶ قطعه اردک طعمه شکار را کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.