پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در گروه تلگرامی پایگاه خبری چهاردانگه عضو شوید

پایگاه خبری چهاردانگه، با توجه به نیاز مخاتبین و همچنین ارائه ی خدمات نوین نشر اخبار و اطلاعات برای سهولت و سرعت در امر اطلاع رسانی اخبار و گزارشات بخش چهاردانگه اقدام به راه اندازی کانال رسمی تلگرام کرده است.

0

 

شبکه‌های اجتماعی و به ویژه پیام‌رسان‌های اینترنتی در قالب پلتفرم های تلفن همراه این روزها به یکی از پر استفاده‌ترین ابزارهای روزانه مردم سراسر جهان تبدیل شده‌اند و افراد برای ارتباط با دوستان و آشنایان و یا حتی یافتن دوستانی جدید از چنین سرویس‌هایی بهره می‌برند. شاید مهم‌ترین عاملی که سبب شده استقبال از چنین ابزارهایی تا این اندازه  زیاد باشد، رواج استفاده از تلفن های هوشمند ( smart phone ) می باشد.

 

در بین این سرویس های پیام رسان اینترنتی شاید هم اکنون سرویس تلگرام ( telegram ) محبوبترین سرویس در بین دیگر سرویس هاست. طبق اطلاعات وب سرویس آلگسا ایران با ضریب ۱۵٫۴ درصد رتبه ی نخست در استفاده از این سرویس را دارد. همین موضوع سبب گشته تا اکثر سازمان ها و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از سرویس جدید و محبوب کانال تلگرام بهره ببرند.

 

از این روی پایگاه خبری چهاردانگه، با توجه به نیاز مخاطبین و همچنین ارائه ی خدمات نوین نشر اخبار و اطلاعات برای سهولت و سرعت در امر اطلاع رسانی اخبار و گزارشات بخش چهاردانگه اقدام به راه اندازی کانال رسمی تلگرام کرده است.

 

اگر نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی های تلفن همراه خود دارید و یا از نسخه ی ویندوز و دیگر سیستم عامل های موجود این برنامه استفاده می کنید می توانید در کانال خبری پایگاه خبری چهاردانگه در تلگرام عضو شوید و پیامک خبری دریافت کنید.

به اطلاع می‌رساند که کاربران فضای مجازی می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار پایگاه خبری چهاردانگه در کانال خبری ما در تلگرام با کلیک بر لینک ( https://telegram.me/dangehnews ) و یا کلیک بر روی عکس زیر عضو شوند و مهمترین عناوین خبری را در قالب پیامک های خبری دریافت کنید.

 

telgram-4dangeh-2

 

قابل ذکر است به منظور راحتی اعضای کانال تلگرام پایگاه خبری چهاردانگه و مزاحمت کمتر این کانال برای آنها، سعی می شود ضمن آگاهی مخاطبان از مهمترین تحولات و اخبار روز چهاردانگه و باز نشر مطالب آن، کمترین میزان پیام در طول روز با کیفیت بالا به دست مخاطبان برسد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.