پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در انتخابات همه ی مردم پیروز هستند، ما بازنده نداریم

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، صبح امروز همزمان با آغاز انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، حجت الاسلام تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه، با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مدرسه خانگاه شهر کیاسر رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام تیموری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه با مهم دانستن شرکت در انتخابات گفت: شرکت در اصل انتخابات چه بحث ریاست جمهوری و یا شورا ، شرکت در سرنوشت هر یک از انسان ها به سرنوشت منطقه و شهر و روستا و مخصوصا در امر انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت کشور با این انتخابات با شرکت ما رقم زده می شود.

امام جمعه چهاردانگه در ادامه گفت: هر کسی نسبت به میهنش و کشورش تعهد و دلسوزی دارد و سرنوشت کشورش را دوست دارد که به خوبی رقم زده بشود، به خاطر جمع باید در این امر مهم ملی مذهبی شرکت کند  و الحمدالله رب العالمین مردم ما این حس را دارند. این احساس شرکت کردن در انتخابات را به خوبی دارند به حمدالله با شور و شوق و اشتیاق این ساعت ها در پای صندوق رای حاضر شدند و ان شاء لله بعد هم حاضر بشوند به طوری که با حضور گسترده و پر شور خودشان دشمنان را مایوش کنند و دوستاران را امیدوار کنند.

وی با مهم دانستن رای مردم و انتخاب اصلح ترین فرد در انتخابات گفت: اولا شرکت بفرمایند همه مردم ما در هر جایی هستند و ثانیا نگاه کنند آن کسی که دلسوز مردم است و تعبیر می شود به اصلح و آن کسی که دوست دارد کشورش مستقل باشد و وابسته به بیگانه نباشد، آن کسی که نگاهش به مردمش، به ملتش و جوانانش هست  و کسی که می خواهد کشور را از فقر و از نداری و بیکاری در بیاورد بهترین و شایسته ترین شان را انتخاب کنند .

حجت الاسلام دکتر تیموری پایان گفت: دعا می کنیم آنچه که خیر است برای کشور برای مملکت رقم زده بشود امیدواریم بعد از اعلام نتایج همه خودشان را پیروز بدانند همان طور که رهبر انقلاب ما فرمودند پیروز کشور و پیروز ملت است. همه مردم پیروز هستند ما بازنده نداریم و هر کسی رای بیاورد رییس جهمور کشور می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.