پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دریافت مجوز کشوری پژوهش سرای دانش آموزی منطقه چهاردانگه

با پیگیری اداره آموزش و پرورش منطقه، مجوز کشوری پژوهش سرای دانش آموزی منطقه چهاردانگه توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده رییس این اداره گفت: با پیگیری اداره آموزش و پرورش منطقه، مجوز کشوری پژوهش سرای دانش آموزی منطقه چهاردانگه توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.

وی افزود: پژوهش سرای دانش آموزی منطقه که به نام «پژوهش سرای دانش آموزی جابرن حیان چهاردانگه» نامگذاری شده است از اول مهر فعالیت خود را آغاز می نماید.

مسعودیان زاده، هدف پژوهش سرا را ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق در بین دانش آموزان دانست و گفت: این فضا سبب رشد و توسعه بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان، ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت های فردی و تشویق و ترغیب آنان به تلفیق دانش نظری با فعالیت های علمی و کاربردی جهت حل مسائل پیش روی آن ها در موقعیت های درسی و زندگی خواهد شد.

رییس اداره همچنین رشد و تقویت علایق و استعداد های دانش آموزان، فراهم نمودن امکان دستیابی دانش آموزان به یافته های جدید علمی به ویژه در مورد علوم نوین، مانند نانو تکنولوژی، هوا فضا، فن آوری اطلاعات و … و ایجاد زمینه مشارکت دانش‌آموزان مستعد در انجام پژوهش های ملی و منطقه ای با هدف حل مشکل را از اهداف دیگر تأسیس این پژوهش سرا ذکر کرد.

۲۰۱۶۰۱۰۵-۲

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.