پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درگیری با ایران ترامپ را گرفتار باتلاق خواهد کرد

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای غرب و آمریکا افزود: آمریکا و ترامپ نباید با دم شیربازی کنند زیرا درگیری با ایران آنان را گرفتار باتلاق خواهند کرد.

وی با گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، حماسه خرمشهر را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران بیان کرد و گفت: ترامپ که کشور مارا با تحریم‌ها مواجه می‌کند باید از عملیات بیت المقدس ما درس بگیرد و آن را مطالعه کند.

وی با اظهار اینکه حماسه فتح خرمشهر ۳۷ سال قبل و با جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و مقاومت ملت رخ داد گفت: صدام که آن زمان آرزوی فتح داشت با عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر از رویایش بازماند.

امام جمعه موقت ساری به اشاره به اشغال ۵۷۸ روزه خوزستان و خرمشهر عنوان کرد: صدام معتقد بود اگر ایران خرمشهر را بگیرد کلید بصره را خواهم داد و سرانجام با عملیات بیت المقدس، خرمشهر از اشغال آزاد شد.

حجت الاسلام قاسمی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ درپی تخریب بنیان اسلام است عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش باید سند تحول را اجرایی کند.

وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن شبهای قدر بر لزوم بهره گیری از فیوضات معنوی شب‌های قدر تاکید کرد و گفت: متأسفانه برخی بی عفتی ها و بی حیایی‌ها در جامعه در حال ترویج است و دشمن با کشف حجاب می‌خواهد به اسلام ضربه زند.

وی با تاکید براینکه زندگی و سیره امیرمنان (ع) را باید الگوی خود قرار دهیم اظهار داشت: با بهره گیری از سیره زندگی این امام همام باید مقابل بی عفتی ها و بی حجابی‌ها ایستادگی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.