پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دانش آموز منطقه چهاردانگه به اردوی بنیاد علوی اعزام شدند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، 17 نفر از دانش آموزان منطقه چهاردانگه، امروز 10 تیر 1396، به اردوی بنیاد علوی اعزام شدند.

شریعت نژاد،رییس اداره، گفت: این اعزام با همراهی 17 نفر از دانش آموزان منطقه دودانگه (مجموع 34نفر)، جزو اولین گروه اعزامی استان مازندران به بنیاد علوی بود که با بدرقه حسن شیری، کارشناس مسئول و نجفی، کارشناس فعالیت های اردویی و کانون اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و کارشناسان آموزش و پرورش چهاردانگه و دودانگه انجام شد.

وی افزود: اردوی بنیاد علوی با امضای تفاهم نامه فی مابین بنیاد علوی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان متوسطه اول(ویژه مناطق محروم و کم بضاعت سراسر کشور) در طول ایام تابستان، در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) تهران انجام می شود.

شریعت نژاد تصریح کرد: در این اردو که به مدت یک هفته به طول می انجامد، دانش آموزان در مجتمع مذکور علاوه بر تمرین زندگی گروهی به فعالیت های متنوع و جذاب علمی، ورزشی و فرهنگی و هنری از جمله ساخت سازه های ماكارونی، كلاس نجوم، پینت بال، تیراندازی، كیمیاگری، سفالگری، شنا، دومینو، راپل، هوش برتر، كلاس زیست شناسی، بازی های فكری و بازدیدهای مختلف… با نظارت و همراهی مربیان و سرپرستان همراه و عوامل اردوگاه می پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.