پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خط لوله دامغان – کیاسر سبب خروج مازندران از بن بست گازی می شود

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: اجرای خط لوله گاز دامغان – کیاسر سبب خروج استان از بن بست گازی می شود.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از مهر، علی نبیان صبح دوشبنه در جلسه اي كه به منظور تبيين، زمان بندي و تسريع در اجراي خط لوله گاز دامغان-كياسر-ساري-نكا برگزار شد، با اشاره به اهميت فوق العاده احداث اين خط لوله و نقش مستقيم آن در تامين گاز مصرفي مازندران، خاطر نشان کرد: اجراي خط لوله گاز دامغان-كياسر-ساري-نكا، پايداري گاز در استان را افزايش خواهد داد و  موجب خروج مازندران  از  بن بست گازي خواهد شد.

 

نبيان تصريح كرد: با توجه به عزم وزارت نفت، تاكيدات استاندار مازندران و جديت استان در پيگيري اين پروژه، اميدواريم، اين طرح در اسرع وقت به بهره برداري برسد.

 

وی اظهار داشت: در اجراي خط لوله توسط مجري طرح به كارفرمايي شركت مهندسي توسعه گاز كشور، در اسرع وقت با توجه به خريد ورق لوله ها از كشور هند نسبت به حمل، ساخت و جوشكاري در محل اقدام شود.

 

وی عنوان کرد: همچننی مقرر است براي فاز دوم پروژه ( خط ساري – نكا ) نيز ضمن مطالعه نسبت به تعيين خط لوله و سپس عمليات اجرايي آن اقدام شود.

 

در ادامه با توجه به مسائل مطروحه، اجراي پروژه  در ارتباط با منابع طبيعي و ميراث فرهنگي ضمن بررسي موضوع ، راه حل هاي لازم، تعيين و مقرر شد؛ طي زمان بندي مناسب نسبت به رفع موانع اقدام شود.

 

1 نظر
  1. رضا می گوید

    ایشان ابراز امیدواری کردن که درست شود و اگر شود از بن بست گازی خارج میشویم اما عملا در منطقه کیاسر کاری انجام نمیشود و پروژه خوابیده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.