پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خط انتقال گاز دامغان به مازندران قبل از زمستان ۹۶ به پایان خواهد رسید

معاون رئیس‌جمهور گفت: تمامی تعهدات سفر رئیس‌جمهور به مازندران تا پایان آذر‌ماه امسال پرداخت می‌شود.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری مازندران، محمد‌باقر نوبخت در نشست مشترک نمایندگان مجلس و استاندار مازندران اظهار داشت: مازندرانی‌ها مردمی شریف و بزرگ هستند و برای رفع مشکلات آنان زیرساخت‌های مازندران نیاز به توجه مجدد دارد.

 

وی ادامه داد: با اجرای ۱۰۰ کیلومتر خط انتقال گاز دامغان به مازندران مشکلات افت فشار گاز رفع خواهد شد و تجهیزات مورد نیاز چاه‌های آب شهری و روستائی مازندران باید تامین شود. پرداخت خسارت از طریق بیمه باید به‌صورت جدی دنبال شود.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه تا پایان آذرماه همه تعهدات سفر رئیس‌جمهور به مازندران پرداخت خواهد شد، افزود: از ۹۹۱ میلیارد‌تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به مازندران ۴۷۱ میلیارد‌تومان تا‌کنون پرداخت شده است. هر تعهدی را که سازمان برنامه و بودجه داشته نیز به‌طور حتم اقدام خواهد شد.

 

بیژن نامدار زنگنه نیز در این جلسه اظهار داشت: به‌خاطر افت فشار گاز در بحران برف از مردم مازندران عذرخواهی می‌کنم.

 

وزیر نفت گفت: مازندران در پایان خط انتقال گاز قرار دارد و در ۲۱ استان کشور به‌طور بی‌سابقه درجه سرما به زیر صفر و مصرف خانگی گاز به ۵۵۰ میلیون متر مکعب در روز رسید؛ در زمستان‌های گذشته در پیک مصرف هم به ۴۵۰ میلیون متر مکعب نمی‌رسیدیم.

 

زنگنه تاکید کرد: خط انتقال گاز دامغان به مازندران قبل از زمستان ۹۶ به پایان خواهد رسید. همچنین تعهد می‌کنم با پیگیری و تامین زیرساخت‌های لازم، مشکل افت فشار گاز برای همیشه حل شود.

 

2 نظرات
  1. رضا می گوید

    سلام یک سوال چرا تمام استانهای کشور پیشرفت و ترقی می کنند ولی مازندران بخصوص ساری و حومه ترقی و پیشرفت نمی کند . تمام این حرفها دروغ و سرکار گذاشتن به مردم است شعار شعار است کجاست عمل کجاست عمل … جاده ساری به تاکام چند سال است که رها گذاشته شده روزی چند نفر جان خودشان را از دست می دهند چرا جاده را درست نمی کنید …

  2. موسی وسگر کیاسری می گوید

    دروغگو دشمن خداست مگر باقدم رهبری حل شود مسولین جگر ندارند عرضه ندارد کار بزرگ مرث بزرگ میخواهد تواز مزد دزد من از کاردزد چه میشود میان دو دزد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.