پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمات‌دهی اردوی جهادی شهید کاظمی در منطقه محروم پشتکوه ساری

0
پایگاه خبری چهاردانگه: گروه اردوی جهادی قرارگاه شهید احمد کاظمی شهرستان ساری با مشارکت شهرداری کیاسر جهت خدمت‌رسانی به روستائیان در منطقه پشتکوه در دبیرستان المهدی مستقر شدند.
در حال حاضر اکیپ عمرانی این قرارگاه در روستای ولویه سفلی در منطقه پشتکوه، طرح آبرسانی به طول دو کیلومتر را در دستور کار دارند.هچنین ساخت چهار واحد مسکونی در روستای ارا در بخش چهاردانگه و 12 چشمه سرویس بهداشتی و حمام از دیگر پروژه‌های عمرانی قرارگاه جهادی در منطقه پشتکوه چهاردانگه به شمار می رود.

قرارگاه جهادی شهید کاظمی که هفتمین سال فعالیت خود را سپری می‌کند به دنبال ارائه خدمات مطلوب به محرومان است. انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزش و حفظ قرآن کریم، کلاس احکام و برگزاری یادواره شهدای پشتکوه، آموزش کارآفرینی در بخش خیاطی،گلیم‌بافی،گلدوزی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی قرارگاه شهید احمد کاظمی است.

استقرار تیم پزشکی مجهز و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستائیان منطقه پشتکوه چهاردانگه از دیگر برنامه‌های این قرارگاه در بخش محروم چهاردانگه ساری است.

سید سهیل موسوی مسئول قرارگاه جهادی شهید احمد کاظمی در این باره به تسنیم، گفت: اردوی جهادی قرارگاه شهید احمد کاظمی متشکل از 1170 نفر از نیروهای بسیجی و طلبه از استان‌های مازندران، تهران، اصفهان، کرمان،کاشان، یزد، آذربایجان غربی و شرقی، خراسان شمالی و جنوبی، اراک، قم، قزوین، زنجان است.

همت محمدنژاد، شهردار کیاسر در حاشیه این بازدیدبا بیان‌اینکه از طرح‌های اردوی جهادی در منطقه چهاردانگه حمایت خواهیم کرد،گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه می‌تواند بخشی از مشکلات اهالی منطقه را برطرف کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.