پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبر تکمیلی پیرامون نصب دکل اینترنت در بالاده

0

دکل اینترنت همراه اول (نسل دوم) امروز سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ در روستای بالاده در منطقه دوسرشمار بخش چهاردانگه ساری نصب و راه‌اندازی شد و مردم چهار روستای بالاده، پایین ده، تیله بن و قلعه از داشتن اینترنت همراه اول بهره مند شدند. نصب این دکل و برخورداری از اینترنت با تلاش و کوشش مسوولان محلی و استانی به نتیجه رسیده است و ازین پس مردم و مسافران و کوهنوردان می توانند با دنیای اطراف تماس و ارتباط اینترنتی داشته باشند و از اخبار و اطلاعات در فضای مجازی آگاه شوند.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده به نمایندگی از اهالی قدرشناس منطقه دوسرشمار مراتب سپاس خود را از:

 – بخشدار پرتلاش چهاردانگه آقای دکتر مرتضی جعفری برای پیگیری‌های فراوانشان
– آقایان مهندس موسوی مدیرکل محترم مخابرات استان مازندران و همکارانشان مهندس فیروزجایی، مهندس آفرین، مهندس محسنی، مهندس راعی و مهندس انگاشته
– شورای اسلامی روستای بالاده (آقایان محمد قربانی، سیدفخرالدین ساداتی و خانم سکینه چهاردهی)
– شورای اسلامی روستای قلعه (آقایان حجت‌اله فولادی قلعه، حسن عالیشاهی، قاسم طاهری)
– شورای اسلامی روستای پایین ده (آقایان یحیی اسماعیلی، علیرضا علیپور و جابر محمدی)
– شورای اسلامی روستای تیله بن (آقایان سیدصفر موسوی، سیداسداله موسوی و سیدابراهیم موسوی)
– و نیز آقایان آقارضا ساداتی بالادهی و هادی علامه‌ قاسمی اعلام داشته و از درگاه خداوند بزرگ برای یکایک این زحمتکشان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم بواسطه برخورداری از نعمت اینترنت همراه اول، فصل نوینی در زمینه تسریع در امور مردم، ارتباطات و تبادلات خبری و فرهنگی منطقه بوجود آورد. لازم به یادآوری است که طبق قولی که مسوولان مخابرات استان داده اند در سال ۱۳۹۸ نسل سوم اینترنت (شامل همراه اول و ایرانسل) در منطقه راه اندازی خواهد شد.
در پایان، نامه ی درخواست اینترنت از مدیرکل مخابرات مازندران که بصورت مشترک از طرف شوراهای اسلامی چهار روستای بالاده، پایین‌ده، قلعه و تیله‌بن نوشته شده (به تاریخ ۱۳۹۷/۸/۷) تهیه شده است، تقدیم می شود.
منبع: سایت سادوا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.