پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور یاسر خاسب در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

ناصر چنانی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به برگزاری نخستین جشنواره فجر استانی خوزستان اشاره کرد و گفت: این جشنواره چهارشنبه ٨ دی‌ماه در شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بهبهان، اهواز،دزفول و اندیمشک آغاز به کار کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اشاره به برگزاری آیین گشایش نخستین جشنواره فجر استانی گفت: آیین گشایش این جشنواره با  حضور مسئولان و مدیران هنرهای نمایش کشور ساعت ١۶ روز جمعه ١٠ دی‌ماه در تالار آئینه شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی این جشنوراه، یاسر خاسب هنرمند چهاردانگه ای تئاتر کشور با نمایش « هدیه مرموز » در این جشنوراه حضور خواهد یافت.

 

نمایش هدیه مرموز یاسر خاسب روز جمعه ۱۰ دیماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در تالار آینه شهر اواز به روی صحنه خواهد رفت.

 

«هدیه مرموز» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خاسب از تهران، «اسب چشمه» به نویسندگی و کارگردانی کرم‌الله سلیمانی از گچساران، «همه دختران من» به نویسندگی محمد قاسمی و جواد روستایی و کارگردانی جواد روستایی از ساوه، «سرآشپز پیشنهاد می‌دهد» به نویسندگی رضا شفیعیان و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور از تهران و  «روشان» به نویسندگی سیاوش پاکراه و کارگردانی علی پوراحمدیان از خرم‌آباد، نمایش‌هایی هستند که در روزهای ١٠ تا ١٣ دی‌ماه در شهرهای اهواز، بهبهان، دزفول، اندیمشک و خرمشهر اجرا می‌شوند.

 

نخستین جشنواره فجر استانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در خوزستان در روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

 

۱۸۰۵۹۶_۳۳۸۱۵۱۷۸۰۶_۴۸۰_۳۴۳

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.