پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور هنرمند نقاش کیاسری در کاخ سعدآباد تهران به مناسبت روز درختکاری

صبح روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۴ همزمان با هفته منابع طبیعی، آیین بزرگداشت روز درختکاری و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره محمد علی اینانلو از فعالان عرصه طبیعت گردی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار شد.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، مراسم هفته منابع طبیعی و روز درختکاری حضور خانم استر کیش لاروش نماینده منطقه ای یونسکو در ایران و مسئولان کارخ سعدآباد و همچنین مسئولان ارشد سازمان محیط زیست و جنگلها و مراتع ایران و جمعی دیگر از مسئولین و عموم مردم با همکاری خانه طبیعت گردی ایران در روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۴ در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد تهران انجام گرفت.

 

در این مراسم سید مهدی موسوی کیاسری، هنرمند نقاش و میناتوریست جوان کشور حضور یافت و در خلال آن که از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ در این مجموعه برگزار شد به کشیدن نقاشی و طراحی با موضوع طبیعت و درخت به صورت زنده پرداخت.

 

هنرمند نقاش چهاردانگه ای همچنین چند قطعه نهال برای سهیم شدن در این فرهنگ خوب و قدیمی درختکاری چند اصله نهال در محوطه ی مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد کاشت.

 

سید مهدی موسوی کیاسری تصاویر این مراسم به را برای پایگاه خبیر چهاردانگه ارسال کرده که از این بابت از این هنرمند عزیز چهاردانگه تشکر و قدردانی می کنیم.

 

kakh-sadabad-derakhtkari-1 kakh-sadabad-derakhtkari-2 kakh-sadabad-derakhtkari-3 kakh-sadabad-derakhtkari-4 kakh-sadabad-derakhtkari-5 kakh-sadabad-derakhtkari-6 

 

3 نظرات
  1. 811 می گوید

    احسنت سید دوست داشتنی همیشه موفق و باعث افتخاری زنده باد

  2. محمدرضا می گوید

    سلام میشه بگید این موسوی اسم پدرش کیه ؟ چند سالشه و کجا درس خوند

  3. گمنام می گوید

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت برادر عزیزم اقای موسوی انشاللله موفق باشین باعث افتخار کیاسر هستین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.