پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور نابغه ریاضی چهاردانگه در مسابقات جهانی المپیاد ریاضی 2018 رومانی

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، پس از تلاش فراوان دانش‌پژوهان سراسر کشور و پایان یافتن مسابقه‌ای بزرگ که از سال 1395 آغاز شده بود، اعضای تیم‌ ایران در المپیاد جهانی ریاضی رومانی در سال 1397 (2018 میلادی) معرفی شدند.

در این مسابقات مهم جهانی که از 12 تا 23 تیر 1397 برگزار می‌شود، محمد شریفی کیاسری نابغه چهاردانگه ای ریاضی کشور به همراه هم تیم های خود شرکت خواهد کرد.

قابل ذکر است که به غیر از آقای شریفی دو مازندرانی دیگر از شهرستان های آمل و بابل نیز در این مسابقات مهم جهانی حضور خواهند داشت که این موضوع نشان از پتانسیل بالای استان مازندران در پروش استعدادهای درخشان و سطح علمی بالای دانش آموزان این استان را در عرصه های جهانی نشان می دهد.

محمد شریفی کیاسری دانش آموز  رشته ریاضی فیزیک مرکز استعداد های درخشان شماره یک شهید بهشتی ساری، پیشتر  در مسابقات جهانی ریاضی IMC 2016 کشور تایلند نیز شرکت کرده بود و همچنین وی مدال طلای المپیاد ریاضی کشور را در سال گذشته به دست آورده بود.

تیم المپیاد ریاضی ایران در مسابقات 2018 رومانی

محمد شریفی کیاسری دبیرستان شهید بهشتی ساری

احمد رمضان پور دبیرستان شهید بهشتی آمل

◄ محمد شاهوردی دبیرستان علامه حلی ملارد

◄ محمدامین شریفی دبیرستان علامه حلی 2 تهران

ابوالفضل شیرمحله‌ای دبیرستان شهید بهشتی بابل

◄ عرفان معینی دبیرستان شهید اژه‌ای اصفهان

پایگاه خبری چهاردانگه این موفقیت را به جوان دانشمند چهاردانگه ای تبریک عرض نموده و  موفقیت های بیشتر ایشان را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال مسئلت می نماید.

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    از ته قلب خوشحالم و برای این نابغه هم ولایتی آرزوی موفقیت میکنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.