پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور سيد محمد ساداتي تيله بني در تورنمنت دوستي ايران و افريقا

تورنمنت دوستی ایران و آفریقا روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری ( ۲۳ و ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ) با حضور قهرمانان قاره افریقا و منتخبی از کشتی گیران آزاد و فرنگی ایران در سالن خانه کشتی شماره ۲ استادیوم ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، این رقابت ها بین تیم های منتخب ایران و تیم های منتخب قاره آفریقا برگزار و قهرمانان قاره آفریقا در دو رشته آزاد و فرنگی در این رقابت ها حضور پیدا کردند. همچنین کرم جابر مصری قهرمان المپیک آتن و نایب قهرمان المپیک لندن در وزن ۸۴ کیلوگرم، نیز همراه این تیم به ایران آمد و بروی تشک مبارزه کرد.

 

sadati-3

نفر دوم ایستاده از سمت چپ آقای سید محمد ساداتی تیله بنی ( منبع تصویر از سایت رسمی فدراسیون کشتی )

 

در این دوره از مسابقات آقای سید محمد ساداتی تیله بنی کشتی گیر جوان و با آتیه ی بخش چهاردانگه به همراه تیم گاز مازندران شرکت کرد. آقای ساداتی در کشتی آزاد و در وزن ۸۶ کیلوگرم در قالب تیم گاز مازندران به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان به مصاف حریف خود از مصر رفت. آقاي ساداتي اهل روستاي تيله بن از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه مي باشد.

 

آقای ساداتی در این مسابقه که در روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ حدود ساعت ۱۸:۴۰ برگزار شد، متاسفانه علی رغم شایستگی با نتیجه ی ۳ – ۱ نتیجه را به محمد ذق لول قهرمان افریقا از مصر واگذار کرد.

 

sadati-2 

آقای سید محمد ساداتی تیله بنی با دوبنده آبی در سمت چپ در پایان مسابقه

 

sadati-1

 

تیم گاز مازندران در پایان این مسابقه با نتیجه ی ۵ – ۲ توانست تیم منتخب افریقا را شکست دهد. نتیجه ی تفصیلی این مسابه به شرح زیر است:

 

تیم کشتی آزاد منتخب آفریقا – تیم گاز مازندران (اسامی تیم ایران در ابتدا آمده است)

۵۷ کیلوگرم: مهران رضا زاده، برنده – ویلسون ابی کی وی نیمو (۱۲- ۲)
۶۵ کیلوگرم: شهریار تقوی، برنده – نصراله لالوچ  (11- صفر)
۷۰ کیلوگرم: صائب کلانتری، برنده – ایاد ابراهیم (۹- ۷)
۷۴ کیلوگرم: مهدی زمانی – ولادمیر مایرگرالد، برنده (۵- ۷)
۸۶ کیلوگرم: سیدمحمد ساداتی – محمد ذق لول، برنده (۱- ۳)
۹۷ کیلوگرم: سعید ریاحی، برنده – سوسو تاماراوا (۱۲- ۲)
۱۲۵ کیلوگرم: جعفر شمس ناتری، برنده – سلیم طرابلسی (۴- صفر ضربه فنی)

 

همچنین بعد از ظهر امروز ( جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ) و در ادامه مسابقات تورنمنت دوستی ایران و آفریقا تیم های منتخب کشتی آزاد ایران و منتخب کشتی آزاد آفریقا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ایران با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید. در آخرین دیدار تورنمنت دوستی ایران و آفریقا که عصر امروز ( جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ) در خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار شد تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با نتیجه ۳ بر ۳ و با امتیاز مثبت ۱۴ بر ۱۲ مقابل تیم منتخب کشتی فرنگی آفریقا به پیروزی رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.