پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور سمانه محسنی کیاسری در مسابقات فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان آسیا

سمانه محسنی کیاسری، داور بین المللی چهاردانگه ای فوتبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری از حضور و قضاوت در مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال بانوان آسیا خبر داد.

2

 

سمانه محسنی کیاسری، داور بین المللی چهاردانگه ای فوتبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری از حضور و قضاوت در مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال بانوان آسیا خبر داد.

 

محسنی کیاسری در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: مسابقات مقدماتی فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان آسیا از روز شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ در ۴ گروه و ۴ کشور برگزار خواهد.

 

این داور بین المللی فوتبال کشور در ادامه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC )  با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از من به عنوان کمک داور و خانم شیوا یاری از استان کرمانشاه به عنوان داور وسط برای قضاوت دیدارهای گروه B این مسابقات دعوت کرد.

 

photo_2016-06-18_14-42-28

 

داور چهاردانگه ای فوتبال کشورمان ادامه داد: من و خانم یاری امشب چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲ از طریق فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد چین برای حضور در این مسابقات ترک خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: گروه B مسابقات فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان آسیا با حضور  ۵ تیم کره جنوبی ، هند ، مالزی ، فیلیپین و جزایر ماریان شمالی در شهر weifang ( ویفانگ ) از روز ۲۸ آگوست ( یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ) برگزار خواهد شد.

 

football-womens

 سمانه محسنی کیاسری متولد مرداد ۱۳۶۲ اهل کیاسر و از سال ٢٠١٠ تا کنون در لیست کمک داوران بین المللی فیفا و ای اف سی قرار دارد. وی علاوه بر اینکه در لیگ برتر ایران قضاوت می کند در سایر لیگ های داخلی و همچنین در تورنمت های مختلف آسیایی به قضاوت می پردازد.

 

همچنین تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان کشورمان در گروه C این مسابقات به همراه تیم های ملی چین تایپه، بنگلادش، امارات، قرقیزستان و سنگاپور در شهر داکا بنگلادش به رقابت خواهد پرداخت.

 

پایگاه خبری چهادرانگه برای این بانوی چهاردانگه ای عرصه ی داوری فوتبال آرزوی موفقیت کرده و برای ایشان رسیدن به رده های بالاتر داوری فوتبال را آرزو می کند.

 

 

2 نظرات
  1. z m. می گوید

    آرزوی موفقیت برای شما خواهر گرامی….سر بلند باشید

  2. محمدرضا محسنی کیاسری می گوید

    افتخار کیاسر ، چهاردانگه و مازندران و ایران
    همیشه پیروز باشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.