پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور رجال سیاسی،مذهبی کشور در مراسم آیت الله شجاعی درتهران

زمانیکه از سوی مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور ، رئیس مجلس ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، جامعه مدرسین حوزه علیمه و مسئولین دیگر نماینده وجود داشت، عدم حضور مسئولین و رجال حوزه های مختلف از مازندران قابل تأمل و البته کمی دور از انتظار بود.

2

 

با حضور ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری ، لاریجانی رئیس مجلس ، اعضای هیأت رئیسه مجلس ، نمایندگان دوره های گذشته ، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، قضات کشور ، نمایندگان مردم کشورمان ، استانداران ادوار گذشته استان ، نمایندگان دوره های قبل و مسئولین لشگری و کشوری در مسجد نور تهران ، مراسم ختمی به مناسبت درگذشت فقید سعید مرحوم حضرت آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری برگزار و در این مراسم معنوی از نماینده شجاع و فقید مردم ساری در ادوار اخیر مجلس شورای اسلامی تجلیل باشکوهی به عمل آمد.

 

مسئله قابل توجه در برگزاری این مراسم این بوده که به جرأت می توان مدعی بود که اکثر رجال شاخص سیاسی ، مذهبی و اجتماعی کشورمان یا حضور داشته و یا نمایندگان رسمی خویش را اعزام نمودند و از استان مازندران نیز حضرت آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه و موسس هیأت مذهبی چهارده معصوم و مهندس جعفری یکی از اعضای شورای شهر ساری و محمدی کیادهی مشاور ارشد شهردار مرکز استان در امور شوراها نیز حضور داشتند، اما متأسفانه در مسجد بزرگ نور جالی خالی مسئولین مازندرانی و رجال سیاسی و مذهبی این استان به وضوح قابل مشاهده بود. ایکاش مسئولین استان نیز در این مراسم حضور پیدا می کردند. زمانیکه از سوی مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور ، رئیس مجلس ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، جامعه مدرسین حوزه علیمه و مسئولین دیگر نماینده وجود داشت، عدم حضور مسئولین و رجال حوزه های مختلف از مازندران قابل تأمل و البته کمی دور از انتظار بود.

 

شعبان وفايي نژاد – 11 آذر 1393

 

2 نظرات
  1. سیروس می گوید

    مهندس حجازی شهردار قایمشهر هم حضور داشتند .

  2. شعبان وفایی نژاد می گوید

    بنده از محضر جناب آقای مهندس حجازی پوزش می طلبم . ایشان خود صاحب مجلس و صاحب عزا هستند در مراسم معارفه مهندس حجازی به عنوان شهردار ساری ، مرحوم آیت الله شجاعی سخنرانی کردند در بسیاری از موارد از مهندس حجازی تقدیر و حق شناسی می کردند . در زمان مسئولیت حجازی در ساری ، زمانیکه آیت الله شجاعی نماینده مردم ساری بودند حمایت های همه جانبه ای حجازی داشتند ضمناً مهندس حجازی ازد مریدان آیت الله نظری – آیت الله شجاعی و مرحوم عزت الله دامادی بودند .
    باید از سایر علما و مسئولین استان به خصوص ساری بابت عدم حضور در مراسم ختم آیت الله شجاعی گله مند باشیم این مرگ برای همه ما اتفاق می افتد اما چرا برخی ها کینه توزی دارند و حتی پس از فوت این روحانی وارسته و آنهم زمانی که همه بزرگان نظام کشور به این مرد بزرگ احترام کردند ولیکن باور نداشتند که ایران مازندران و ساری چنین بزرگ اسطوره ای را از دست داده است البته باید خدا را شاکر باشیم که در مراسم تجلیل از آیت الله شجاعی به هیچ عنوان از بیت المال مسلمین استفاده نشده بود و این مراسم به صورت خودجوش برگزار شد .
    باید به اهالی چهاردانگه و دودانگه بابت این درگذشت تسلیت عرض نمود که چنین سرمایه عظیمی را از دست دادند براستی که رفتار و عملکرد مرحوم آیت الله شجاعی به تنها یک مکتب مقدس در چگونه زیستن بود . روحش شاد و یادش گرامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.