پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور رئیس اداره اجرایی کمیته امداد چهاردانگه در روستای قلعه سر

صبح امروز شنبه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۴ هادی سعیدی کیاسری، رئیس اداره اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهاردانگه، در جمع مددجویان قلعه سر حضور یافت.

0

به گزارش سیدرضا میرزاخانی، خبرنگار ایگاه خبری چهاردانگه، صبح امروز شنبه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۴ هادی سعیدی کیاسری، رئیس اداره اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهاردانگه، در جمع مددجویان قلعه سر حضور یافت.

 

رئیس اداره اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهاردانگه، در جمع مددجویان قلعه سر گفت: کمیته امداد امام خمینی به عنوان نهادی جوشیده از بطن انقلاب شکوهمند اسلامی و با الهام از تعالیم تعالی بخش شرع مقدس، تولیت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان و محرومان در تمامی زمینه‌‎های ممکن را در رأس برنامه‎ها و اقدامات خود قرارداده است.

 

سعیدی کیاسری ادامه داد: مددکاران امین مددجویان هستند و می توانند با بهره گیری از تجارب و علم، مشکلات خانواده ها را شناسایی و با کشف استعدادهایشان آنان را به سمت خوداتکایی و پیشرفت در زمینه های علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و… هدایت نمایند.

 

وی در ادامه گفت: احترام و تکریم به اقشار محروم و حفظ کرامت انسانی از وظایف همکاران کمیته امداد می باشد و اشاره نمود همکاری در زمینه تسهیلات خود کفایی و اشتغالزایی مددجویان در منطقه چهاردانگه وجود دارد و کمیته امداد را بازوی نظام در بین اقشار محروم یاد نمود و بیان کرد کمیته امداد یادگاری از امام راحل است که امروزه به صورت الگویی در جهان ، فرهنگ خدمت رسانی شرافتمندانه را گسترش داده است.

 

رئیس اداره اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهاردانگه در ادامه بیان داشت: از خدمت رسانی به سالمندان و از کار افتادگان و نیازمندان چهاردانگه دریغ نمی ورزیم و برای رفع و حل مشکلات آنان با روحیه دلسوزی و خیرخواهانه نسبت به کار خود احساس مسوولیت می نماییم.

 

وی در پایان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای کمیته امداد از اجرای طرحهای این نهاد حمایتی در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مددجویان روستای قلعه سر اشاره داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.