پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور دو دانش آموز کیاسری در مسابقات کشوری نادکاپ

دو دانش آموز کیاسری در مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی شریف که در 21 و 22 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

5

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، هجدهمین دوره مسابقات نادکاپ که در سطح کشور برگزار می شود، 21 و 22 اسفندماه سال 1393 در محل دانشگاه صنعتی شریف در تهران برگزار خواهد شد.

 

این مسابقات رقابتی است برای دانش آموزان خلاق که با ساخت انواع رباتها اعم از آتشنشان، جنگجو، فوتبالیست و … به رقابت با یکدیگر بپردازند.

 

nadcup-18

 

دو دانش آموز کیاسری در مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی شریف که در 21 و 22 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

 

خانم ها فاطمه زهرا ابراهیمی و بیتا رضایی به طور مشترک با یک ربات جنگجو در این مسابقه به رقابت با دیگر دانش آموزان خواهند پرداخت.

 

لازم به ذکر است که طی مسابقه استانی که در 5 دی ماه در ساری برگزار شد به خانم فاطمه ابراهیمی کارتی جهت شرکت در مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی شریف اهدا گردید.

 

همچنین خانم بیتا رضایی هم در مسابقاتی که در 7 شهریور سال 93 در ساری برگزار شده بود توانسته جواز حضور در این مسابقات را به دست بیاورد. ( لینک خبر )

 

پایگاه خبری چهاردانگه ساری برای این دو دانش آموز عزیز چهاردانگه ای در این مسابقات و همچنین در همه ی رده های زندگی به ویژه علمی و تحصیلی آرزوی موفقیت و کامیابی می کند.

 

 ebrahimi-nadcup

خانم زهرا ابراهیمی

 

 ebrahimi-rezaei-nadcup 

خانم زهرا ابراهیمی – خانم بیتا رضایی

 

5 نظرات
  1. کیاسری می گوید

    ایشالاه موفق بشن.

  2. رضا می گوید

    بااحترام
    آروزی موفقیت رابرای این دوخواهرگرامی ازخداوند متعال خواستارم.

  3. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    إن‌شاءاللّٰه موفق باشید!

  4. بهنام می گوید

    آرزوی موفقیت برای خواهران گرامی

  5. سهیلا می گوید

    با آرزوی موفقیت های روز افزون برای عزیران مخصوصا فاطمه زهرای گلم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.