پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان در روستای اراء

به گزارش اراءنیوز روز 25 مهر 1393 آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در روستای اراء از توابع دهستان پشتکوه حضور یافتند.

0

 

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از اراءنیوز، روز 25 مهر 1393 آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در روستای اراء از توابع دهستان پشتکوه حضور یافتند.

 

روز 25 مهر 1393 مراسم چهلمین روز درگذشت والده حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در روستای اراء برگزار گردید.

 

در این مراسم باشکوه آیت ا…طبرسی ، تعدادی از ائمه جمعه استان مازندران و گلستان و همچنین مسئولین استان های مازندران ،گلستان و مازندران و باحضور با شکوه مردم روستای اراء و روستاهای اطراف و میهمانانی از استانهای مازندران ،گلستان ،لرستان ،سمنان،تهران،قم و….برگزارشد.

 

در این مراسم حجت الاسلام موسوی امام جمعه بندر گز سخنرانی فرمودند.

 

همچنین در همین روز حضرت آیت ا…طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهر ساری از مسجد در حال ساخت روستای اراء بازدید نمودند.

 

در این بازدید یکی از اعضای هیئت امنای مسجد  صاخب الزمان (عج)  روستای اراء و همچنین یکی از اعضای شورای اسلامی  توضیحاتی از روند ساخت این مسجد به حضرت آیت ا…طبرسی دادند و آیت ا…طبرسی نیز برای دست اندرکاران ساخت این مسجد آرزوی توفیق نموده و ابراز امیدواری کردند که انشاءا…بتوانند در این زمینه قدم خیری برداشته و مساعدتی بفرمایند.

 

era-1

era-2

era-7

era-3

era-4

era-5

era-6

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.