پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حال محیط زیست مازندران خوب نیست/ در حفاظت از محیط زیست با هیچ احدی تعارف نداریم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایلنا، حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات محیط‌بانان و خبرنگاران عدم امنیت شغلی است،گفت: مشکل حال حاضر خبرنگاران این است که امنیت شغلی ندارند، لذا نمی‌توانند آن‌طور که باید نقش خود را ایفا کنند.

در این نشست که پنجشنبه‌ شب در مجتمع ساحلی بهزیستی ساری برگزار شد، ابراهیمی کارنامی با بیان اینکه دماوند، میانکاله، سورت نیازمند حفاظت و نگهداری ویژه هستند، گفت: باید از این مواهب طبیعی و زیست کره حراست و صیانت کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص حراست از دماوند، وفاق استانی شکل گرفته و فرصت طلایی رخ داده است تا با تشکیل کارگروه دماوند، همه پای کار بیایند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران با اشاره به اینکه حال محیط زیست مازندران خوب نیست، گفت: همه باید دست در دست هم دهند و پای کار بیایند و البته باید عرض کنم که برخی در این میان نمی‌خواهند حال محیط زیست خوب شود.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست بعنوان دستگاه ناظر و حاکمیتی، با هیچ احدی تعارف ندارد؛ باید انتقاد کنیم، باید راهکار دهیم و باید در جای لازم ورود پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه محیطبان باید عاشق کارش باشد تصریح کرد: محیطبان اگر به کار خود عشق نداشته باشد نمی تواند به درستی در این حوزه فعالیت داشته باشد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست هم اندیشی از خبرنگاران رسانه‌های مجازی و مکتوب فعال در حوزه محیط زیست استان مازندران  تقدیر و تجلیل شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.