پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حال خراب ترامپ در یک روستا/ مردم مبتکرانه اعلام انزجار کردند

0

خبرگزاری مهر – گروه استان ها- مریم نظری: حضور و شکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن های انقلاب اسلامی، حتی رسانه های بیگانه و مغرض را به اعتراف واداشت و از مردمانی سخن گفتند که ۴۰ سال پای ارزش ها و انقلاب، استوار ایستاده اند.

باگذشت چند روز از حماسه باشکوه ملت ایران و چله انقلاب، هنوز رسانه های مختلف به تحلیل این شعور و حضور می پردازند اما کلیپی که روزهای اخیر در فضای مجازی از جشن انقلاب مردمان روستای پیته نو در بهشهر منتشر شد، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

در این کلیپ که هنوز دست به دست می چرخد، یک عده روستایی با ساخت مترسک ترامپ و خوانش شعار و کوبیدن بر سر ترامپ، شعار مرگ برآمریکا سر می دهند و اعلام می کنند تحریم های ترامپ اثر ندارد.

« این جشن انقلابه ترامپ حال خرابه، مرگ بر آمریکا، ترامپ کاواره چی عقل نداره هیچی، ای ترامپ قمارباز، دیوانه یا کلک باز، تحریم اثر ندارنه، ته حرف بخر ندارنه، پمپئوه آواره ،دیگر ندارنه چاره، این جشه انقلابه بولتون حال خرابه، ترامپ دل کبابه».

روستائیان پیته نو بهشهر

روستای پیته نو در ۷۵ کیلومتری بهشهر از جمله روستاهای شرق استان مازندران در شهرستان بهشهر است که علی رغم توسعه گردشگری در این روستا و خوش نشینی، مردم پایبندی به اسلام، ارزش ها و معنویت را از یاد نبرده اند و در مناسبت های مختلف دینی، معنوی و ملی پای کار بوده و هستند.

این روستا با ۴۵۰ نفر جمعیت ساکن و ۲ هزار جمعیت شناور در فصل بهار و تابستان از جمله روستاهای پرجمعیت بخش کوهستانی شهرستان بهشهر است که ۱۱ شهید، ۲ آزاده و ۵۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده است و این ادعا را می توان از برنامه مفصل و هیجان انگیز ترامپ کشی و ادب کردن ترامپ در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و سال‌های گذشته دید.

امسال مردم روستای پیته نو در شرق مازندران در اقدامی موثر و اثرگذار و در ادامه برنامه های دو سال گذشته خود، صادقانه و صمیمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن وارد شدند و عروسکی از ترامپ ساخته و با قرائت اشعاری برنامه ها و سخنان ترامپ را به سخره گرفتند و برنامه خود را با ارسال ویدئویی در صفحات مجازی به خواستنی ترین و دیدنی ترین ویدئو تبدیل کردند و در صفحات کاربران مختلف فضای مجازی، ماندگار شدند.

اسکندر رضایی از اهالی این روستا که شعارهای راهپیمایی ۲۲ بهمن این روستا را سروده است می گوید: مردم ما پای آرمان‌های انقلاب و ارزش ها ایستاده اند و اگر چه در دورترین نقطه هستیم، پای امام و رهبری و خون شهدا ایستاده ایم.

وی گفت: شعرها را خودم آماده و اجرا می کنم و امیدواریم که با این ایستادگی در پای انقلاب، وفادار به خون شهدا بوده و عزت و اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش در جهان شاهد باشیم.

اشعار راهپیمایی برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری است.

دهیار روستای پیته نو نیز با اشاره به ایده و شعر این راهپیمایی می گوید: اشعار برگرفته از سخنان رهبری و سردار سلیمانی و بزرگان است و با اقتباس از سخنان این بزرگواران و رهبر معظم انقلاب اسلامی شعر توسط مشهدی اسکندر رضایی سروده و اجرا می شود.

عبدالحسین رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: این برنامه در سه سال متوالی و با اشعار مختلف اجرا می شود و به نوعی مردم پیته نو قبل از راهپیمایی ۲۲ بهمن با قرائت این اشعار و تنبیه مترسک ترامپ؛ با او تسویه حساب می کنند.

وی افزود: مردم ما با این حرکت نشان دادند که یاوه گویی ها و سخنان سبک و بدون فکر ترامپ و ایادی کفر بر اراده ملت ما کارساز نیست و همچنان که مردم با خلوص و سادگی انقلاب را به پیروزی رساندند همچنان با همان خلوص در استمرار انقلاب پای کار هستند.

رضایی گفت: پیام مردم ما با اجرای این نمایش که به صورت طنز و با شعرخوانی همراه است، اعلام انزجار از ترامپ و ایادی کفر و ماندن پای آرمان های نظام، امام، رهبری و شهداست و اینکه همه ما گوش به فرمان رهبری هستیم و همواره پا به کار و پا در رکاب رهبری و ارزش های انقلاب باقی خواهیم ماند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مهر، انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران هزار شهیدی است که برای انقلاب ایستادند، مقاومت کردند و به شهادت رسیدند و مردم ما با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مناسبت های مختلف، چهل سال ایستادگی خود و مقاومت را به نمایش گذاشتند و اعلام می کنند که همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و چهل سال توطئه علیه ایران اسلامی تاثیری بر اراده ملت وفادار به اسلام و انقلاب نخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.