پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حادثه تروریستی شهادت پاسداران بی پاسخ نمی ماند

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ پاسدار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در همایش استانی فتوا و مقاومت دهکده جهانی مقاومت با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران رشید اسلام در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این پاسداران به صورت مذبوحانه در اقدامی تروریستی به شهادت رسیدند و این اقدام سخیف جنایتکاران بی پاسخ نخواهند ماند.

وی با اشاره به تداوم خط سرخ شهادت و اینکه این مسیر و خط خاموش شدنی نیست و استمرار دارد اظهار داشت: خط سرخ شهادت مایه تداوم انقلاب اسلامی بوده و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم شده و ملت مردانه پای ارزش های اسلامی ایستاده است.

سردار فدوی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته به پیشرفت های بزرگی دست یافته است و ملتی که از مرگ نمی هراسد با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران همچنین به دستگیری کشتی های خارجی در آبهای سرزمینی ایران اشاره و اضافه کرد: تاکنون چهار دفعه قایق های نظامی آمریکایی ها و انگلیسی ها در آب های ایران توقیف شده اند و نظامیان خارجی زمانیکه در آبهای ایران لباس سپاه رادیدند دستشان را بالا برده و سپاه با دستگیری نظامیان آمریکایی و انگلیسی درس خوبی به آنان داده است.

سردار فدوی با اظهار اینکه ایران کشوری قدرتمند و بااقتداری است تصریح کرد: تمامی حرکت شناورهای و قایق های نظامی خارجی را در آبهای سرزمینی از جمله خلیج فارس رصد می کنیم، خط سیر شناورها را در آبهای بین المللی خلیج فارس، ایران اسلامی ترسیم می کند و آنان نمی توانند غیر از نقشه های ترسیم شده ما حرکت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است، تصریح کرد: ۵۰ سال از نهضت انقلاب اسلامی می گذرد و این نظام تاکنون دستاوردهای بزرگی داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.