پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه ستاد هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد

0

هادی سعیدی کیاسری، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد امروز یک شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ جلسه ستاد  ملی و معنوی جشن نیکو کاری می باشدبا حضور سلطانی بخشدار چهاردانگه برگزار شد.

وی گفت:  مراسم جشن نیکوکاری از ۱۵ اسفند ماه همگام با سراسر کشور آغاز می گردد و در روز چهارشنبه ۱۸ اسفند با همکاری اداره آموزش و پرورش چهاردانگه زنگ احسان و نیکوکاری در یکی از مدارس منطقه نواخته می شود و هدف از از این مراسم آموزش مشارکت اجتماعی به دانش آموزان می باشد. در روز پنجشنبه ۱۹ اسفند کلیه پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، کار جمع آوری کمک خیرین را انجام می دهند. روز جمعه وعده ما میعادگاه نماز جمعه شهر کیاسر می باشد.

رییس کمیته امداد امام خمینی چهاردانگه اظهار داشت: از کلیه مردم شریف و فهیم منطقه ، شوراهای اسلامی و دهیاران و مسئولین بخش دعوت می نماییم تا با حضور سبز خویش موجبات شادی و نشاط را در ایام پایانی سال بین خانواده های نیازمند فراهم آورند.

هادی سعیدی در باره  شماره حساب هایی که مردم و خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به آن واریز کنند ابراز داشت: برای جمعه آوری کمک های نقدی خیرین محترم می توانند کمک های خیرخواهانه خود را به حساب ۰۱۱۰۸۴۴۸۷۱۰۰۱ در نزد بانک ملی شعبه کیاسر و یا به شماره شبا IR- 390170000000110844871001نزد بانک ملی کیاسر واریز نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.