پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه توجیهی مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در این جلسه، شریعت نژاد، رییس اداره که با همراهی معاونین و کارشناس مسئولان اداره، حضور داشت ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) گفت: از آنجاییکه ما مسئولیت و مدیریت پذیرفتیم باید پیرو این حدیث از حضرت امیر باشیم که فرمودند: «همانا من شما را به اطاعتی وا نمی دارم، مگر آنکه خود جلوتر از شما آن را انجام دهم و از گناهی باز نمی دارم، مگر آنکه پیش از شما از آن باز ایستم ».

وی همچنین از همکاران و مدیران، به دلیل زحماتی که در مدارس با وجود مشکلات فراوان متحمل می شوند تشکر کرد و افزود: مدیران باید برنامه ریزی و نظم را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند تا امید به اجرای خوب و دستیابی به اهداف آن ها را داشته باشند.

رییس اداره تأکید کرد مدیران باید تمام تلاش خود را برای «قانون گرایی» در اجرای برنامه ها و فعالیت ها ،خصوصا در امور مالی و توجه به حقوق مربوط به همکار، دانش آموز، والدین و قوانین ادری به کارگیرند.

شریعت نژاد، در ادامه سخنان خویش به تبیین بخشی از اهداف و برنامه های خود به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش منطقه پرداخت.

در ادامه جلسه، معاونین و کارشناس مسئولان اداره و متقابلاً، مدیران نیز به بیان انتظارات خویش، در راستای سند تحول بنیادین پراختند و طی گفت و گویی دو طرفه مسئولین اداره به سوالات و انتقادات مدیران پاسخ گفتند.

خلیلی (معاون آموزش و سرپرست معاون پرورشی) با توجه به موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم، توضیحات کاملی در این زمینه مخصوصا اهمیت و چگونگی اجرای هرچه بهتر آن ارائه کرد و گفت: در هدایت تحصیلی علاوه بر علایق دانش آموز باید محدودیت ها و نیازهای جامعه نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به نقش آزمون مشاوره و لزوم اجرای آنلاین آن، مدیران و مشاورین، راهنمایی لازم را به دانش آموزان در این زمینه داشته باشند.

خلیلی ضمن یادآوری اینکه در سال تحصیلی گذشته، منطقه چهاردانگه «رتبه دوم» هدایت تحصیلی در سطح استان را کسب کرد؛ گفت:ما همه تلاش خود را برای حفظ و ارتقای این رتبه به کار خواهیم گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.