پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن های آیینی و بومی در نوروز برپا شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان ظهر یکشنبه در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی بر لزوم آمادگی برای میزبانی ازمسافران نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: استان مازندران یکی از استان های برتر در زمینه جذب گردشگر به شمار می رود و باید آمادگی لازم را داشت.

وی افزود: تمیهدات مورد نیاز برای استقبال از مسافران نوروزی را طبق شرح خدمات فراهم کرد و امکانات مورد نیاز را مهیا کرد و با توجه به گرانی ارز، پیش بینی می شود شمار گردشگران در استان افزوده شود و باید از این ظرفیت ها بهره لازم را برد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران بر لزوم تعامل بیشتر بین بخش های مختلف برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه از نظر درمانی در برخی از مناطق با مشکل مواجه هستیم باید برنامه ریزی لازم شود.

وی خواهان برنامه ریزی برای جمع آوری متکدیان در شهرها و ورودی آن شد و گفت: وجود متکدیان چهره شهر را از نظر گردشگران بد جلوه می دهد.

رازجویان، پاکسازی شهرها و مناطق حاشیه را جزو برنامه های اولویت دار برشمرد و گفت: همچنین ذخیره سازی سوخت در مناطق مختلف استان باید مورد توجه قرار گیرد.

رازجویان، برپایی جشن های بومی و آیین و نمایشگاه ها را در ایجاد نشاط نوروزی مهم دانست و گفت: کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها امری مهم و قابل توجه است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران کمبود آب شرب را معضل بسیار مهم ذکر کرد و گفت: باید در ایام نوروز و فصل گرما برای رفع این مسئله اقدام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.