پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی مدارس چهاردانگه برگزار شد+ تصاویر

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جشن تکلیف در مدارس منطقه در سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) در 25 آذر 1397 برگزار شد. مراسم نمادین این جشن، با حضور مسئولین آموزش و پرورش، حجت الاسلام ریاحی، مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی منطقه چهاردانگه، اولیای دانش آموزان و همکاران در دبستان فردوسی کیاسر برگزار شد.

حامد خلیلی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن تبریک  به  دانش آموزانی که پا به سن تکلیف گذاشته اند گفت: جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خدا پرستی در میان فرشتگان زمینی یعنی آینده سازان ایران اسلامی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ، هدف از برگزاری این جشن را آشنایی دانش آموزان با وظایف و تکالیف الهی، ترویج فرهنگ دینی و توسعه عفاف و حجاب خواند و افزود : جشن تکلیف، شروع اطاعت و بندگی خداست.

خلیلی ادامه داد : انسان در زندگی با مشکلات و مسائل فراوانی روبرو می شود ولازمه مواجهه با این حوادث استحکام بنیه ی معنوی است.

گفتنی است در این مراسم برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با وظایف دوران بلوغ حجت الاسلام ریاحی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این آئین عبادی  پر شور و معنوی،  دانش آموزان دختر با صورتهای معصوم و دلهای پاک و دستان بی گناه  اولین نماز تکلیف خود را با حضور  امام جماعت، حجت الاسلام ریاحی خواندند .

  در این مراسم که با برنامه هایی از قبیل دکلمه، شعر خوانی، سرود و قرائت سوگند نامه توسط دانش آموزان اجرا شد، دانش آموزان هدایای خود را از مدیر، مربی و اولیا دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.