پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن احسان و نیکوکاری در مدارس منطقه چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،جشن احسان و نیکو کاری همزمان با سراسر استان، در تاریخ 18 اسفند ماه 1395 در مدارس منطقه چهاردانگه و به صورت پایلوت، در دبستان فردوسی شهر کیاسر برگزار شد.

این مراسم به صورت متمرکز، با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه، با حضور امام جمعه شهر کیاسر، مسئولین منطقه ، همکاران و دانش آموزان، برگزار شد.

شریعت نژاد، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، در این مراسم در جمع مهمانان، ضمن خیرم مقدم به مهمانان، از همکاران آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه، جهت تدارک چنین برنامه هایی تقدیر کرد.

شریعت نژاد گفت: جشن نیکوکاری تبلور نوع دوستی، نیکوکاری، مهرورزی، محبت، همدردی و تقسیم شادی هاست.

وی انفاق، اجتماعی شدن و ایجاد حس نوع دوستی را به عنوان آثار معنوی، اجتماعی و فرهنگی انفاق بر شمرد و با اشاره به آیات قرآن کریم، حضار را به مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد.

حجت الاسلام تیموری، امام جمعه شهر کیاسر، در این مراسم، ضمن تشکر از فعالان برگزاری مراسم گفت: بخشش بیش از خویشاوندی محبّت می آورد و آنکه به پاداش خداوند ایمان دارد، در بخشش سخاوتمند است.

وی همچنین با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) و معرفی آن امام بزرگوار به عنوان الگوی احسان و انفاق و دستگیر مستمندان گفت: باید با تأسی از ایشان در این کار خیر از یکدیگرسبقت بگیریم.

این مراسم شامل برنامه های ازقبیل: قرائت کلام الله مجید، نواختن زنگ «احسان و نیکوکاری»، شعر، سرود، نمایشنامه، مقاله، سخنرانی و… بود که در پایان، مسئولین به همراه دانش آموزان و معلمان، در این امر خداپسندانه مشارکت نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.