پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جزئیات کشف 335 کیلو هروئین 70 میلیارد ریالی در محور هراز

0

پایگاه خبری چهاردانگه: کشف و ضبط محموله بیش از 330 کیلوگرم هروئین از یک دستگاه تریلی یخچال‌دار شب گذشته در ابتدای محور مواصلاتی هراز اقدام بزرگی بوده که به صورت مشترک انجام شد و توانست بسیاری از خانواده‌ها، نسل جوان و مردم را از ماده افیونی هروئین نجات دهد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل در مورد جزئیات کامل این عملیات بزرگ کشف و ضبط ماده مخدر هروئین اظهار کرد: محموله 335 کیلوگرم هروئین در محور هراز از یک تریلی یخچال‌دار کشف شده است که این عملیات گسترده شب گذشته با موفقیت انجام شد.

علی طالبی افزود: این محموله بزرگ طی عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل و تهران انجام شده و خودروی سنگین حامل هروئین در محدوده پلیس راه جدید آمل متوقف شد.

وی با اعلام اینکه مسیر عبوری این خودروی سنگین از تهران به سمت آمل و استان مازندران بوده است، تصریح کرد: متهمان قصد انتقال این محموله بزرگ مواد مخدر به سمت استان گلستان را داشتند که در دام قانون گرفتار شدند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه ارزش ریالی میزان 335 کیلوگرم هروئین کشف شده از تریلی یخچال‌دار بیش از 70 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این بین سه نفر از متهمان پرونده دستگیر شده و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

طالبی با اشاره به استفاده از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی، گفت: متهمان بلوچی، مشهدی و اصفهانی بودند که در اقدام گسترده دستگیر شده و در بازداشت به سر می‎برند و خودروی تریلی یخچال‌دار هم توقیف شد./فارس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.