پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدال دایی و عالیشاه؛ امید علیه سایپای تیغ دار

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، عالیشاه که در بازی با پرسپولیس مصدوم شده بود، پس از سپری کردن دوران مصدومیتش در حالی به میادین بازخواهد گشت که باید مقابل مربی سابق و حتی کاشفش به میدان برود.

او در 19 سالگی، به راه آهنی پیوست که هدایت آن برعهده علی دایی بود. او در دو فصلی که پیراهن زرد تیم جنوب شهر تهران را می پوشید، یکی از مهم ترین مهره های این تیم بود و در واقع زیر نظر دایی، پیشرفت چشمگیری داشت. در پایان لیگ دوازدهم، دایی سرمربی پرسپولیس شد و امید عالیشاه را از راه آهن به پرسپولیس آورد تا رابطه استاد و شاگردی این دو همچنان باقی بماند.

عالیشاه در تیم پرستاره پرسپولیس درخشید و از معدود فرصت ها استفاده کرد تا در اوج جوانی به بازیکنی مهم برای سرخ ها تبدیل شود. او در لیگ چهاردهم نیز یکی از امیدهای پرسپولیس در میدان بود و در فصلی که تیمش نتایج خوبی کسب نکرد، نمایش های قابل توجهی را ارائه داد تا بیش از پیش مورد توجه فوتبالی ها قرار بگیرد.

دایی از پرسپولیس رفت اما میراثی همچون عالیشاه، نوراللهی، طارمی و… را از خود به جای گذاشت و برانکو ایوانکوویچ با پرورش آن ها، پرسپولیس را به تیمی مقتدر در فوتبال ایران تبدیل کرد. عالیشاه در بازی برگشت پرسپولیس و صبای قم در لیگ پانزدهم، مقابل تیم علی دایی عملکرد خوبی داشت و در جریان پیروزی 1-0 پرسپولیس، توانایی هایش را به کاشف خود نشان داد و با کسب عنوان آقای پاس گلی در پایان فصل، دایی را رو سفید و برانکو را خرسند کرد.

وی همچنین در دیدار رفت لیگ شانزدهم هم مقابل نفتِ دایی قرار گرفت اما موفق به زدن گل یا ارسال پاس گل نشد. اما عالیشاه به دلیل محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات، شانس تقابل با سرمربی سابقش را با پیراهن تیم جدیدش از دست داد تا رویارویی او با شهریار به هفته نوزدهم برسد.

دایی اگرچه تنها سه فصل و نیم مربی عالیشاه بود اما همیشه از او و البته احمد نوراللهی حمایت ویژه ای کرده و به قولی هوای آن ها را داشته است. او در جریان سربازی این دو و خائن خواندنشان از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس، حمایت تمام قدی از آن ها کرد و گفت عالیشاه و نوراللهی جوانی‌شان را در این تیم گذاشته اند و برخورد این چنینی با آن ها درست نیست.

اما به نظر می رسد حالا او دیگر آماده بازی در زمین است. ستاره مغضوب تراکتوری ها انگیزه بسیار بالایی برای اثبات خود به هواداران تبریزی دارد و البته در اولین گام، تلاش مضاعفی برای عملکرد قابل توجه در مقابل سرمربی سابقش، علی دایی خواهد داشت. البته فعلا معلوم نیست در بازی با سایپا چه کسی روی نیمکت تراکتور خواهد نشست و اصلا سرمربی جدید، از عالیشاه استفاده خواهد کرد یا خیر؟!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.