پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدال حساس کاله با صدرنشین لیگ برتر

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عصر یکشنبه 25 آذر در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته، تیم صدرنشین خاتم اردکان در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل به مصاف تیم کاله آمل خواهد رفت.

شاگردان بهروز عطایی که هفته گذشته در آمل نتیجه را به اردکانی‌ها واگذار کردند، نمی‌خواهند در این هفته روند ناکامی‌های خود در خانه ادامه داشته باشد.

نیم فصل اول لیگ برتر والیبال در شرایطی به پایان می‌رسد که تکلیف صدر و قعر جدول مشخص شده است و این بازی تاثیر چندانی بر روی صدرنشین لیگ برتر والیبال نمی‌گذارد و در شرایطی که صدرنشینی شهرداری ورامین در دور رفت قطعی شده است، این تیم در شهر آمل باید به مصاف کاله مازندران برود و این یک دیدار بسیار سخت برای شاگردان عطایی بوده که پیش بینی برنده آن مطمئنا دشوار خواهد بود.

تیم والیبال شهرداری ورامین در این فصل با جذب چند ستاره تیم منسجمی را تشکیل داده و با وجود تیم‌هایی که امسال قدرتمند تر از آنها تیم بسته بودند و ستارگان زیادی را جذب کرده بودند اما این تیم منسجم شهرداری ورامین بود که از هفته‌های ابتدایی خود را در بالای جدول نگه داشت و حالا نیز صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور است.

اما آملی‌ها که امسال نیز مانند سال گذشته با جوانان خود پا به لیگ برتر گذاشتند نتایج نسبتا خوبی را گرفتند و شاگردان بهروز عطایی این بازی نمی خواهند نتیجه را آسان به ورامینی‌ها واگذار کنند.

تیم والیبال کاله آمل با کسب 6 پیروزی و 4 شکست 16 امتیازی است و در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم شهرداری ورامین با 10 پیروزی مقتدرانه صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال حضور دارد.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.