پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جای خالی امید عالیشاه در جشن قهرمانی پرسپولیس

1

به گزارش احمد نظری خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روز گذشته چهارشنبه 30 فروردین 1396 از هفته 28 لیگ برتر فوتبال کشور تیم پرسپولیس تهران توانست با برد 4 – 0 مقابل پدیده مشهد جشن باشکوهی را برای قهرمانی اش که از هفته قبل و برد مقابل ماشین سازی تبریز مسجل شده بود برگزار کند.

پرسپولیس توانست پس از 9 سال عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور را با اقتدار به دست آورد و این قهرمانی را تقدیم به روح بازیکن فقید مازندرانی این تیم که سال گذشته فوت کرده بود کند.

در این بین شاید غیبت امید عالیشاه بازیکن چهاردانگه ای که تا فصل پیش در این تیم حضور داشت و به یکباره و به دلایل گوناگون از جمله خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست بیشتر احساس میشد. این انتقال اگر چه در ابتدا خوب به نظر میرسید ولی به دلیل تخلفات تیم تراکتورسازی در انتقال بازیکن به این تیم و رای فیفا به تلخی انجامید و موجب شد که امید عالیشاه و احمد نورالهی کام شیرینی از پیوستن به این تیم پرطرفدار تبریزی نداشته باشند.

امید عالیشاه در صفحه شخصی خود پس از قهرمانی تیم پرسپولیس در لیک شانزدهم و قبل از برگزاری جشن قهرمانی به بازیکنان و طرفداران این تیم تبریک گفت و نشان داد که هنوز به این تیم و پیوستن به آن علاقه دارد، ولی باید تا پایان یافتن این معضل عجیبی که گریبان او و نورالهی را گرفته صبر کند تا بتواند دوباره در این تیمی که با حضور برانکو ایوانکویج جان تازه ای گرفته و به گواه کارشناسان از هر تیم دیگری در لیگ برتر بهتر بازی می کند و نتیجه می گیرد می تواند حضور داشته باشد یا خیر؟

برای این بازیکن ارزشمند چهاردانگه ای که در فصل گذشته بهترین پاسور لیگ برتر پانزدهم شده بود و درخش فوق العاده ای در پرسپولیس داشته آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم بتواند به درخشش خود در هر تیمی که بازی می کند ادامه دهد و موفقیت های روز افزونی در این رشته ورزشی داشته باشد.

 

1 نظر
  1. رضا می گوید

    بزرگترین اشتباه عالیشاه همین بیرون رفتن از تیم پرسپولیس بود تازه داشت جا میفتاد و شناخته میشد که راهش عوض شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.