پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده کیاسر مه آلود و همراه با بارش برف است

0

پایگاه خبری چهاردانگه: احمدآفرین محمدزاده امروز درباره آخرین وضیت راه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف به‌ویژه در ارتفاعات و گردنه‌های صعب‌العبور 33 اکیپ راهداری با بهره‌گیری از 320 نفر از نیروهای راهدار و بیش از 250 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری همواره آماده هستند تا در شرایط کاری محورهای استان آماده تردد و ایمن باشند.

وی با بیان اینکه مأموران راهداری در 22 راهدارخانه موجود در مازندران آمادگی کامل دارند تا خدمات لازم به هم‌وطنان بدهند، اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیتی که در محورهای برفی وجود دارد محدوده پل زنگوله تا هزارچم و همچنین محدوده مکارود تا پل دزن محور کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین بوده و وضعیت جوی نیز به‌صورت مه‌آلود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: تردد خودروها در محدوده باغ صفا، پارک جنگلی آمل، تونل امامزاده هاشم، منظریه و پنجاب از شمال به جنوب و ههمچنین محدوده تونل وانا و سنگ‌چال به‌صورت نیمه‌سنگین بوده و از لحاظ جوی ابری همراه با بارش باران است.

محمدزاده ادامه داد: آمد و شد خودروها در محدوده کار سالار و تونل شیرگاه محور سوادکوه از شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین بوده و از لحاظ جوی نیز همراه با باران و مه‌آلود است.

وی با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محور کیاسر، افزود: وضعیت جوی این محور به‌صورت مه‌آلود و  همراه با بارش برف است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اضافه کرد: تردد خودروها در محورهای کناره به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی ابری با بارش پراکنده همراه خواهد بود.

محمدزاده در پایان گفت: توصیه ما به تمام رانندگانی که طی این مدت قصد تردد از محورهای کوهستانی و برف‌گیر مازندران دارند این است که حتماً خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی البته با اطلاع کامل از شرایط جوی و خودروی آماده مجهز کنند تا سفری ایمن را پشت سر بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.