پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده ساری-تاکام قتلگاه مازندرانی‌ها و ساروی‌ها است/معضل زباله گریبانگیر مردم چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه: محمد دامادی نماینده مردم شهرستان ساری، درباره مشکلات باغداران استان، اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته در اتاق بازرگانی استان با سورتینگ‌داران استان داشتیم، عنوان شد که مشکلات همچنان پابرجاست.

وی با اعلام اینکه بخشی از تلاش دولت قابل تقدیر است، افزود: همچنان ما مشکلات جدی در این بخش داریم، 200 میلیارد تومان تسیهلاتی که دولت قول پرداخت به باغداران را داد هنوز در اختیار آنها قرار نگرفت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باغداران سه ماه قبل خسارت دیدند، بعد بخواهند 6 ماه دیگه وعده دریافت اعتبار و تسهیلات بدهند، این به نظر غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

این مسؤول اضافه کرد: غیر از مشکل باغداران بحث عدم پرداخت خسارت به سیل‌زدگان و برف سنگین هنوز پابرجا است.

دامادی در ادامه با اشاره به پرداخت بدهی پیمانکاران توسط دولت از طریق ارائه اوراق که در این دولت باب شد، گفت: با این روش پروژه‌ها پیش نمی‌رود و گلایه‌مندی جدی در این ارتباط وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در راه ساری به تاکام وجود دارد، گفت: این محور قتلگاه مازندرانی‌ها و ساروی‌ها است و بسیار از پروژه‌ها مشابه این پروژه به کندی پیش می‌رود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران تقاضا کرده بودند که با رئیس جمهور در استان در سفر اخیر دیداری داشته باشند و نمایندگان مشکلات استان را مطرح کنند، برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور حداقل انتظاری بود که باید انجام می‌شد و نمایندگان نظرات مردم را به رئیس جمهور انتقال می‌دادند.

این مسؤول با اعلام اینکه اگر در ارتباط با زباله استان صحبت می‌شود، مربوط به یک نقطه از استان نیست، افزود: زباله در استان مشکلات جدی ایجاد کرد، این معضل در حال حاضر گریبانگیر مردم چهاردانگه و بابل است.

دامادی با بیان اینکه در بخش کشاورزی مشکلات جدی داریم، بیان کرد: انتظار است که به این قشر توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه دولت وظیفه رفع مشکلات جامعه را برعهده دارد، گفت: قانون وظیفه دولت را مشخص کرد./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.