پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌های مازندران بارانی، برفی ولغزنده / محور کیاسر باز است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران  با بیان اینکه جاده چالوس به دلیل نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: هم اکنون جاده‌های سوادکوه، هراز، کیاسر باز است و آمد وشد خودرو‌ها در جریان دارد

وی با بیان اینکه در موج دوم سفر‌های نوروزی شاهد بازگشت مسافران هستیم، افزود: هم اکنون آمد وشد خودور‌ها در جاده هراز از شمال به جنوب نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و امد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر ومحدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: هم اکنون از لحاظ شرایط آب وهوایی، آسمان استان بارانی و ارتفاعات هراز و چالوس محدوده  ولی آباد بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه احتمال و خطر ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی استان به دلیل بارش باران بخصوص در جاده سوادکوه وجود دارد، گفت: رانندگان در این مسیر‌ها توقف نداشته باشند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه مسافران نوروزی از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند، گفت:هم اکنون سطح جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی افزود: مسافران نوروزی با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.