پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توضیحات مهندس قنبرنژاد در رابطه با مشکل اینترنت چهاردانگه

5

 

 

پایگاه خبری چهاردانگه ، مشکلات ایجاد شده در اینترنت منطقه در روزهای اخیر را پیگیری نموده و آقای مهندس قنبرنژاد رییس مخابرات چهاردانگه  توضیح ذیل را در رابطه با این موضوع برای این پایگاه ارسال نمودند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با عنایت به این که طی دو هفته گذشته شاهد اختلالاتی در ارتباط اینترنتی خطوط ای دس ای ال مخابرات استان مازندران بوده ایم لازم است مطالبی را به استحضار همشهریان و مردم صبور و فهیم بخش چهاردانگه برسانم .

 

شرکت مخابرات استان مازندران در راستای ارتقای کیفی و سرعت اینترنت مشترکان ، پهنای باند اینترنت مشترکین خانگی استان را افزایش داده است و حسب گزارش روابط عمومی مخابرات استان ، با این سطح ارتقا که به منظور افزایش سرعت و بهبود کیفی اینترنت کاربران صورت گرفته ، در حال حاضر مجموع پهنای باند مشترکین خانگی استان به ۵/۳ ( سه و نیم ) گیگابیت رسیده است . لذا طی مراحل فنی کار ، اختلالاتی ناشی از ارتقا نرم افزاری به وجود آمد که بعضا ” موجبات نارضایتی تعدادی از مشترکین اینترنت پرسرعت خانگی را در سطح استان فراهم نمود که از همین طریق ضمن قدردانی از سعه صدر مشترکین ارجمند بخش بزرگ چهاردانگه ، امیدواریم با توجه به پیگیری های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی نیروهای فنی استان و شهرستان ، طی چند روز آینده نواقص جزیی موجود نیز مرتفع گردد .

 

ضمنا با توجه به تغییر آدرس اینترنتی مشترکین ای دی اس ال لازم است از این پس مشترکین عزیز جهت خریدیا تمدید سرویس خطوط اینترنت به آدرس زیر مراجعه نمایند : adsl.ict-tcm.ir و یا با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان مازندران ضمن آگاهی از اخبار موجود و از طریق لینک مشترکین ای دی اس ال امورات مربوط به خطوط اینترنت پر سرعت خانگی را انجام دهند .

 

در پایان ضمن عذر خواهی از اختلالات به وجود آمده ، مجددا” از صبر و شکیبایی تمام مشترکین ای دی اس ال بخش بزرگ و فهیم چهاردانگه سپاس گزارم .

 

ابوالفضل قنبرنژاد

5 نظرات
  1. ali می گوید

    با سلام خدمت مهندس عزیز از تلاش جنابعالی متشکر قبل تاسوعا و عاشورا اینترنت در سطح استان مشکل داشت که روز دوشنبه بطور کامل رفع شد ولی اینترنت کیاسر تا جمعه مورخ ۸/۸/۹۴ قطع و وصل وگاهی بصورت کامل قطع بود که مختص کیاسر بوده لطف کنین پیگیر باشین چون منطقه محروم چهاردانگه در این حد دیگه حق داره بازم تشکر مهندس عزیز

  2. سیاوش می گوید

    سلام
    از مهندس میخوام توضیح بدن که چرا سیم کارت های جی اس ام روستایی رو وقتی مثلا رو یک شماره در سمنان دایورت می کنیم دیگر کسی مثلا از مشهد نمی تواند با ما تماس بگیرد. فقط از همان محدوده چهاردانگه می توانند با ما تماس بگیرند.
    من در سمنان مغازه دارم و سیمکارت جی اس ام روستایی را روی شماره مغازه سمنان دایورت کردم. وقتی تلمادره بودیم.
    اما چون این سیمکارت در سمنان انتن نمی دهد.
    مشتری ها از مشهد نمی توانند با ما تماس بگیرند. علت چیست؟ البته مثلا از ولویه می توانند تماس بگیرند و تلفن مغازه زنگ می خوره.

  3. مصطفی می گوید

    با سلام.
    مرسی از آقای قنبر نژاد اما بهتر بود این آگاهی از قبل از خرابی ها به اطلاع رسونده میشد. هرچند بیشترین مشکل رو فقط شهر کیاسر داشت !

    ———————
    مسئولین محترم چهاردانگه نیوز:
    یه لطفی کنید و در مورد اینترن همراه ایرانسل هم گزارشی تهیه کنید
    بعد از دوماه قطع بودن و پیگیری های مکرر با دوستان بالاخره وصل شد ولی در حد نسل اول اینترنت G !

  4. کاربر می گوید

    باتشکر از مهندس قنبر نژاد سوال این است چرا در روستای کوه نیم اهالی ان از گرفتن خط تلفن محروم هستند و تمهیدات این کار برای اهالی در نظر گرفته نمیشود با تشکر

  5. Alireza Alishah می گوید

    با تشکر ازآقای قنبر نژاد اما تلاش نمایددیگه با چنین مشکلی مواجه نگردیم آخه دلخوشی ما چهاردانگه ای ها به …..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.