پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقویم زمانبندی احداث کارخانه زباله سوز به زودی اعلام می شود

2

 سلطانی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: با دستور فرماندار و پیگیری بخشدار  چهاردانگه تقویم زمانبندی احداث کارخانه زباله سوز به زودی اعلام میگردد.
وی گفت: در جلسه ایی که پیرو جلسه  ۹۵/۱۱/۴ پسماند در تاریخ ۹۵/۱۱/۲۷ با حضور معاون عمرانی فرماندار ، معاونین شهردار ،فرمانده نیروی انتظامی ،روسای مرکز بهداشت و محیط زیست و همچنین بخشدار چهاردانگه به ریاست حسین زادگان فرماندار مرکز استان تشکیل گردید پیش نویس تقویم زمانیندی کارخانه زباله سوز از سوی رشیدی معاون فنی شهردار ساری تسلیم فرماندار شد.

  حسین زاد گان فرماندار شهرستان ساری، تسریع در ساخت کارخانه زباله سوز حتی یک روز را غنیمت دانسته و تاکید نمود با بررسی مجدد و با صحبت با پیمانکار سعی گردد این زمان کوتاهتر شود وخواهان ارزیابی عملکرد و پیشرفت کارهای انجام شده متناسب با تقویم زمانبندی و اطلاع رسانی و گزارش به مردم شده است.
وی با محق دانستن مردم با عنایت به گزارش و پشنهاد بخشدار همچنین تاکید نموده است علی رغم داشتن برنامه های متنوع و همچنین استارت برگزاری انتخابات بحث رفع معضل و مشکل زباله را از الویت های فرمانداری دانسته و خواستار الویت قرار دادن همه دستگاه ذیربط از جمله شهرداری در حل این مسئله شده است.و تاکید نموده است به لحاظ کارکرد شهرداری و نظر به کمک دولت در این زمینه در شهرداری هم هزینه لازم در این زمینه پیش بینی گردد .
در این جلسه بخشدار چهاردانگه با بیان اینکه تسریع ساخت کارخانه زباله سوز را مهم دانسته اما کیفیت حمل و دفن زباله که مورد نقد جدی است را نیز بسیار مهم میداند که به علت عدم رعایت بعضی از مسائل آسیب فروانی را متوجه محیط زیست مردم نموده که باید اهتمام جدی به عمل آید تا این آسیبها به کمترین حد ممکن تنزل یابد و خواستار نظارت بیشتر از سوی شهرداری و مراجع ذیصلاح چون بهداشت ، محیط زیست و پلیس راهور بر عملکرد پیمانکار و کیفیت حمل و دفن زباله و گزارش آن به فرمانداری شده است.
رشیدی معاون شهردار ساری با تشریح بر فعالیتهای انجام شده ،پایان کار ساخت کارخانه زباله سوز را برابر تقویم زمان بندی ۹۶/۱۰/۱۱ پیشبینی نمود.
که فرماندار در بخش پایانی تاکید کرد با مطالعه و مشورت با پیمانکار ضمن اهتمام جدی در ساخت برسی گردد حتی القدر این زمان کوتاهتر شود و نتایج نهایی آن در جلسه بعدی به تایید نهایی برسد.

2 نظرات
  1. همشهری می گوید

    بااحترام
    نوشداروپس ازمرگ سهراب

  2. حسین می گوید

    دوستان مد نظر دارن که کلنگ احداث کارخانه زباله سوز ساری توسط معاون رئیس جمهور وقت، جناب آقای محمد جواد محمدی زاده در “اردیبهشت ماه سال ۹۰ ” به زمین زده شد….
    حالا بعد از پنج سال از مراسم کلنگ زنی “تقویم زمانبندی احداث کارخانه زباله سوز به زودی اعلام می شود…”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.